Porty, logistyka

OMSAN Lojistik, pierwsza w Turcji prywatna firma posiadająca uprawnienia do prowadzenia działalności w dziedzinie kolejnictwa, zrealizowawszy jako pierwsza transport samochodów z Europy do Azji przy wykorzystaniu Marmaray, stała się na tym polu pionierem. OMSAN Lojistik uzyskała jednocześnie tytuł pierwszej na świecie firmy, która poprzez Marmaray posiadający najgłębszy na świecie zatapiany pod morzem tunel rurowy, wykorzystujący system szynowy na głębokości 60 metrów, przetransportowała nim pod morzem samochody.

OMSAN Lojistik, pierwsza w Turcji prywatna firma posiadająca uprawnienia do prowadzenia działalności w dziedzinie kolejnictwa, przetarła szlaki na kolejnym polu. Omsan Lojistik, która zrealizowała jako pierwsza na świecie międzykontynentalny transport samochodów przy użyciu Marmaray łączącego Europę i Azję pod Cieśniną Stambulską, służącym do przewozu samochodów pociągiem o długości przekraczającej 550 metrów przetransportowała ponad 200 pojazdów marki Dacia Duster ciągłą linią kolejową z Rumunii i Bułgarii do Izmit Köseköy.

Będąca jedną ze spółek Grupy OYAK - OMSAN Lojistik, przeszła do historii jako pierwsza na świecie spółka, która wykorzystując Marmaray posiadający najgłębszy na świecie zatopiony na głębokości 60 metrów pod morzem tunel rurowy wyposażony w system szynowy, zrealizowała przewóz samochodów na tej głębokości. OMSAN Lojistik, który rozpoczął bezpieczny transport Marmarayem bez konieczności dokonywania przeładunku i wymiany pojazdów do punktu docelowego, w 2021 roku położy nacisk na rozwój międzynarodowego transportu kolejowego.

Import i eksport nabierze tempa

Dyrektor generalny OMSAN Lojistik Cömert Varlik poinformował, że jego firma wraz z uruchomieniem przewozów towarowych Marmarayem zapoczątkowała działalność w zakresie międzykontynentalnego transportu bez konieczności dokonywania przeładunku i wymiany pojazdów. Varlik, podkreślając jak poważną szansę dla tureckiego sektora logistycznego stwarza Marmaray stanowiący krótką i za razem ekonomiczną i wygodną część międzynarodowego korytarza kolejowego ciągnącego się z Pekinu do Londynu, stwierdził, że „przewozy kolejowe, które dzięki bezpiecznemu a jednocześnie ciągłemu transportowi nabrały jeszcze większego znaczenia w dobie pandemii, wobec wprowadzanych w naszym kraju w ostatnim okresie innowacji technologicznych staną się w niedalekiej przyszłości jednymi z najbardziej preferowanych alternatyw transportowych. Jestem przekonany, że w chwili kiedy Marmaray mający dla naszego kraju i sektora znaczenie strategiczne, zacznie działać z pełną wydajnością, przyczyni się w dużej mierze do rozwoju tureckiego eksportu i importu, a co za tym idzie, wniesie poważny wkład do naszej gospodarki. Jako OMSAN Lojistik, po zrealizowaniu z powodzeniem tego projektu, kontynuujemy przygotowania do organizacji nowych międzynarodowych przewozów kolejowych” - powiedział.

O OMSAN

OMSAN Lojistik, należy do firm świadczących usługi zintegrowane z cyfrowymi i środowiskowymi modelami biznesowymi i jako jedna z nielicznych firm na terenie Turcji, stawia sobie za cel podniesienie wagi ekologicznego i konkurencyjnego transportu kolejowego w portfolio oferowanych usług.

OMSAN Lojistik, firma o ponad 45-letnim doświadczeniu, dzięki oferowanej w sektorze niezawodnej, pionierskiej i zróżnicowanej koncepcji usług, stała się dla swoich klientów największym partnerem rozwiązań; oferuje zintegrowane, cyfrowe, przyjazne dla środowiska, zrównoważone i zorientowane na klienta usługi logistyczne dla wielu firm z różnych sektorów, z takimi sektorami jak przemysł motoryzacyjny, hutnictwo, cementownie, produkcja betonu towarowego, materiały niebezpieczne, chemia, rolnictwo, tekstylia, handel detaliczny, spożywczy, telekomunikacja i szybka konsumpcja na czele.

Źródło: OMSAN Lojistik

1 1 1 1

Źródło:

Newsletter