CMA CGM i MSC ogłosiły zmiany na liniach łączących północną Europę z Azją, co jest efektem niedawno podpisanego porozumienia o współpracy pomiędzy tymi armatorami.
Serwis FAL 1 będzie obsługiwało 11 kontenerowców CMA CGM o ładowności 13 800 – 14 000 TEU, zawijających do portów: Ningbo, Szanghaj, Nansha, Hong Kong, Chiwian, Yantian, Vung Tau, Southampton, Hamburg, Bremerhaven, Rotterdam, Zeebrugge, Hawr, Malta, Korfakkan, Port Kelang, Singapur, Yantian i Ningbo.
CMA CGM będzie obsługiwało także serwis FAL 3, w ramach którego 11 kontenerowców o ładowności 11 400 TEU będzie zawijało do portów: Xingang, Pusan, Qingdao, Szanghaj, Xiamen, Singapur, Port Kelang, Tangier, Hawr, Hamburg, Bremerhaven, Antwerpia, Zeebrugge, Bejrut, Jeddah, Port Kelang, Singapur id Xiangang.
Serwis FAL6 będzie obsługiwało MSC zatrudniając na nim 11 kontenerowców 14 000 TEU, zawijających do: Dalian, Xingang, Kang Yang, Pusan, Qingdao, Ningbo, Szanghaj, Singapur, Port Kelang, Felixstowe, Zeebrugge, Antwerpia, Rotterdam, Southampton, Walencja, Jebel Ali, Singapure, Hong Kong i Dalian.
Ten sam armator, także 11 kontenerowcami 14 000 TEU będzie obsługiwał serwis FAL7 obsługujący porty: Ningbo, Szanghaj, Xiamen, Chiwan, Yantian, Sines, Hawr, Rotterdam, Antwerpia, Felixstowe, Gioia Tauro, Singapure, Chiwan, Xiamen i Ningbo.
Serwis FAL9 będzie natomiast obsługiwany wspólnie przez CMA CGM i MSC, kontenerowcami 9 500 TEU (5 statków CMA CGM i cztery MSC) zawijającymi do portów: Szanghaj, Ningbo, Hong Kong, Chiwan, Yantian, Singapur, Port Kelang, Gioia Tauro, Malta, Tangier, Port Kelang, Singapore, Vung Tau i Szanghaj.
Porozumienie pomiędzy CMA CGM a Maersk Line na liniach Morze Śródziemne – Daleki Wschód pozostanie niezmienione.
{jathumbnail off}
Żegluga
CMA CGM i MSC tworzą wspólną siatkę połączeń na liniach Europa – Azja
08 grudnia 2011 |
Źródło:
