Gwałtownie rozwijający się brazylijski przemysł stoczniowy generuje duży popyt na silniki i wyposażenie okrętowe.
Jednym z beneficjentów brazylijskiego boomu stoczniowego jest MAN Diesel, który ogłosił zdobycie szeregu kontraktów na dostawę dwusuwowych, sterowanych elektronicznie silników okrętowych do stoczni brazylijskich.
M.in. brazylijski koncern paliwowy Petrobras otrzyma 10 silników 6S70ME-C dla serii zbiornikowców suezamax budowanych w stoczni Estaleiro Atlântico Sul; silniki dostarczy koreańska fabryka Doosan Engine.
Cztery mniejsze silniki MAN 6S50ME-C dostarczy koreański STX do stoczni Estaleiro Mauá z przeznaczeniem na budowane tam produktowce, dodatkowo śruby napędowe na te statki dostarczy duńska fabryka MAN Diesel z Frederikshavn.
MAN Diesel dostarczy także silniki na budowane w Korei wielkie rudowce o nośności 400 000 ton budowane dla brazylijskiego koncernu Vale.

{jathumbnail off}
Jednym z beneficjentów brazylijskiego boomu stoczniowego jest MAN Diesel, który ogłosił zdobycie szeregu kontraktów na dostawę dwusuwowych, sterowanych elektronicznie silników okrętowych do stoczni brazylijskich.
M.in. brazylijski koncern paliwowy Petrobras otrzyma 10 silników 6S70ME-C dla serii zbiornikowców suezamax budowanych w stoczni Estaleiro Atlântico Sul; silniki dostarczy koreańska fabryka Doosan Engine.
Cztery mniejsze silniki MAN 6S50ME-C dostarczy koreański STX do stoczni Estaleiro Mauá z przeznaczeniem na budowane tam produktowce, dodatkowo śruby napędowe na te statki dostarczy duńska fabryka MAN Diesel z Frederikshavn.
MAN Diesel dostarczy także silniki na budowane w Korei wielkie rudowce o nośności 400 000 ton budowane dla brazylijskiego koncernu Vale.

