Debiutujące, nowe stocznie chińskie radykalnie tną ceny oferowanych statków byle tylko uzyskać jakiekolwiek zlecenia.
Przykładem jest stocznia People Heavy Industry (PHI) która rozpocznie działalność latem br. a obecnie rozpoczyna pozyskiwanie zamówień.
Stocznia zamierza skupić się na sektorze masowców capesize i obecnie proponuje budowę statków o nośności 180 000 ton za cenę 62 mln $, z dostawą w 2011 roku.
Obecnie masowce tej wielkości kosztują co najmniej 10 mln $ więcej, niestety obecnie na rynku brak jest armatorów zainteresowanych budową tego rodzaju statków.
{jathumbnail off}
Przykładem jest stocznia People Heavy Industry (PHI) która rozpocznie działalność latem br. a obecnie rozpoczyna pozyskiwanie zamówień.
Stocznia zamierza skupić się na sektorze masowców capesize i obecnie proponuje budowę statków o nośności 180 000 ton za cenę 62 mln $, z dostawą w 2011 roku.
Obecnie masowce tej wielkości kosztują co najmniej 10 mln $ więcej, niestety obecnie na rynku brak jest armatorów zainteresowanych budową tego rodzaju statków.
