Ponad 250 tysięcy złotych zapłaciła Stocznia Remontowa Gryfia za niedotrzymanie terminu zakończenia remontu jednego ze świnoujskich promów. Remont promu Karsibór II miał zakończyć się pod koniec grudnia roku 2012, jednak został zakończony dopiero w styczniu 2013 roku.
Koszt remontu tej wysłużonej jednostki to 13 milionów zł. Gdy zostaną zakończone wszystkie próby, prom wróci do regularnego kursowania na przeprawie Karsibór.
Czy w Gryfii pracują tylko nieudacznicy ?
wartości kontraktu .czyli śliznęło się wam .
tak dla ciekawości chciałbym wiedzieć ile są warte aktualnie wasze akcje .
mieliście cholerne straty ,sprzedaliście 90% terenu aby połatać budżet ,też nie do końca
proste kontrakty potraficie przeterminować i kary ,czyli zysku zero ,to znaczy że wasze akcje mają wartość minusową?
i teraz na co liczycie, że msr po połączeniu za-sponsoruje wam pensje? lub się podłoży aby wasza mini stocznia istniała?
wartość msr jest dodatnia i to dużo a wasza na minusie .ciekawe co mars wymyśli w tym temacie
To że Niemcy na byłym waszym terenie będą budować tripody to tylko świadczy o ich zaradności w wybzykaniu polskich stoczni gdyz nic z tego co zarobią nie pozostanie w kraju a ta część jaka przypada crisowi i marsowi to będzie się długo czkawką odbijała na finansach.i nic gryfii nie skapnie z tego miodku.
Podjacie Wasz zysk / stratę na Karsiborze II.
PortalMorski.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.