Prawo, polityka

Armator DFDS należy do największej zintegrowanej sieci połączeń promowych w Północnej Europie.

Obecnie flota armatora liczy 55 statków, są to jednostki klasy ro-ro, ro-pax oraz statki pasażerskie. W przeszłości wszystkie jednostki duńskiego przewoźnika były klasyfikowane przez Lloyds Register. Między innymi przejęcie armatora Norfolkline spowodowało, że część floty była obsługiwana przez innego klasyfikatora. W związku z tym armator podjął decyzję o przeniesieniu statków do towarzystwa klasyfikacyjnego, z którym współpracują od wielu lat.

- Flota DFDS rośnie z powodu przejęć oraz nowych inwestycji, a to oznacza, że nasze statki są zarejestrowane w różnych towarzystwach klasyfikacyjnych. Dlatego postanowiliśmy przenieść niektóre jednostki do Lloyds Register, aby zmniejszyć liczbę partnerów. Lloyds Register dowiodło, że doświadczenie oraz oferta usług w pełni pokrywa się z naszymi potrzebami w zakresie bezpieczeństwa oraz skutecznego działania w sprawach naszej floty - powiedział Kasper Moos, wiceprezes DFDS.

Obecnie DFDS operuje na ponad 30 relacjach promowych. Wynik finansowy I kwartału 2014 osiągnął poziom 2,81 mld DKK, co oznacza pięcioprocentowy wzrost w porównaniu z I kwartałem 2013. Armator prowadzi globalny program optymalizacji kosztów oraz dostosowuje swoje jednostki do nowych ekologicznych wymogów unijnych.

opr. PromySkat

Zaloguj się, aby dodać komentarz

Zaloguj się

1 1 1 1
Waluta Kupno Sprzedaż
USD 4.0048 4.0858
EUR 4.2823 4.3689
CHF 4.3852 4.4738
GBP 4.9827 5.0833

Newsletter