Porty, logistyka

OT Logistics otrzymał niewiążące oferty podmiotów zainteresowanych kupnem akcji spółki C.Hartwig Gdynia i rozpoczął z nimi negocjacje - poinformował OT Logistics w komunikacie.

Spółka zależna C.Hartwig Gdynia prowadzi działalność spedycyjną, logistyczną i magazynową na rzecz ładunków będących przedmiotem międzynarodowej wymiany towarowej zarówno w kraju, jak i za granicą, wykonywanych na podstawie zleceń polskich i zagranicznych klientów, z uwzględnieniem wszystkich gałęzi transportu i kierunków geograficznych w eksporcie, imporcie i tranzycie. Ponadto wykonuje funkcję agencji celnej w zakresie licencjonowanej działalności, a także wynajem powierzchni biurowych.

W ocenie OT Logistics spółka C.Hartwig Gdynia jest spółką w małym stopniu powiązaną synergicznie z pozostałymi spółkami grupy.

Ze względu na fakt, iż zarząd spółki zamierza koncentrować się głównie na działalności portowej oraz kompleksowej obsłudze klienta związanej z przeładunkami w portach obsługiwanych bezpośrednio przez spółki Grupy OTL, zarząd uznał, że dokonanie sprzedaży akcji C.Hartwig Gdynia nie wpłynie negatywnie na zakres działalności operacyjnej prowadzonej przez Grupę OTL i wpisuje się w realizowaną strategię rozwoju grupy - napisano w komunikacie.

Zarząd uznał także, że wobec ograniczeń kapitałowych występujących w Grupie OTL, C.Hartwig Gdynia przy założeniu dostępu do szerszych zasobów kapitałowych potencjalnego inwestora, będzie miał większe możliwości rozwoju działalności i generowania wyników finansowych, w stosunku do historycznych i obecnych możliwości.

Przekonanie to uzasadnia oczekiwanie przez emitenta poziomu wpływów ze sprzedaży C.Hartwig Gdynia, mającego istotny wpływ na efekty realizowanego planu naprawczego grupy kapitałowej OT Logistics - napisano w komunikacie.

 

Komentarze   

+3 A miala byc repolonizacja !
Kolejna polska firma byc moze przejdzie w obce rece. Co na to Nowogrodzka ? Bo przeciez politycy PiS sa stanowczo przeciwni wyprzedazy tego co polskie i sa zdecydowanie za repolonizacja, czytaj, za nacjnalizacja. Jak za komuny.
15 czerwiec 2020 : 13:02 Jato Odpowiedz | Cytuj | Zgłoś
+3 głupota nie boli
OT jest prywatną firmą - sprzedaje co chce i komu chce - tak jak ty i ja. I nikomu nic do tego.
15 czerwiec 2020 : 17:48 Marek 50+ Odpowiedz | Cytuj | Zgłoś
+2 Jednak boli
A na czym polega gloszona przes PiS repolonizacja ? Na przejmowaniu przez panstwo prywatnych firm, czyli nacjonalizacji. OT Logistyk jest prywatna firma, sprzedaje C. Hartwig, wiec jest okazja, niech Nowogrodzka kupi C. Hartwig i ja repolonizuje. Nie ma na co czekac, bo nie daj Boze jeszcze jakis Niemiec ja kupi. Ze niektorzy nie moga tego pojac.
16 czerwiec 2020 : 09:49 Jato Odpowiedz | Cytuj | Zgłoś
0 skarb państwa
tym bardziej, że Hartwig jest w pewnej części spółką skarbu państwa
17 czerwiec 2020 : 10:21 Len P Odpowiedz | Cytuj | Zgłoś
-2 Naiwni pisowcy cofają czas
Im się wydaje, że można odkupić 85% własności, co za imbecylizm kjpić 40% DCT. To sprzedajcie im 40% hartwoga za 80%wartości oni to kupią, a biznrs is biznes
15 czerwiec 2020 : 18:53 Stan Odpowiedz | Cytuj | Zgłoś
+1 DCT?
Ten artykuł chyba nie jest o tym o czym piszesz. Chyba, że chciałeś sobie ulżyć pisząc nie na temat. W takim razie spoko.
A może lepiej idź na spacer.
16 czerwiec 2020 : 05:56 Marek 50+ Odpowiedz | Cytuj | Zgłoś
+3 komentarz
Najpierw naucz się pisać po Polsku i na temat. A fakt, że OT sprzedaje lub raczej próbuje sprzedać co się da, to każdy kto ma mózg zamiast próżni w czaszce łatwo się domyśli. Przysłowiowe łapanie się brzytwy
19 czerwiec 2020 : 09:27 Krzysztof Jarzyna Odpowiedz | Cytuj | Zgłoś
1 1 1 1

Źródło: