Porty, logistyka

W ostatnich dniach zakończono mrożenie związane z przejściami poprzecznymi oraz zdemontowano instalacje mrożeniowe. Zabetonowano również komplet 4 ścian na wysokości przejścia poprzecznego XP6, o łącznej długości ok. 120 m i wykonano 100 m ogniochronnej obudowy. 

W budynku technicznym po stronie ul. Ku Ujściu zakończono w pełni wykonywanie ścian na kondygnacji znajdującej się na powierzchni przystąpiono do szalowania i zbrojenia stropu zwieńczającego budynek. Od początku lipca wykonano także blisko 300 metrów jezdni w tunelu. W sumie gotowych jest już ona gotowa na długości 700 m, czyli w połowie. 

Przypominamy, że ta jedna największych inwestycji w historii Gdańska, warta ponad 880 mln złotych jest mocno opóźniona. 

Jeszcze do niedawna wykonawca, hiszpańska firma OHL zapewniał, że wszystkie prace dobiegną końca w czerwcu. Po konsultacjach z władzami nowy termin wyznaczono na październik tego roku. Istnieje jednak obawa, że budowa zakończy się dopiero na początku przyszłego roku.

0 tunel tunelem...
...ale ciekawi mnie, kiedy i za jakie pieniądze władze Gdańska wyremontują wreszcie jego wizytówkę, czyli centrum miasta - krzywe chodniki, wyboiste jezdnie i pełne liszajów elewacje, zapyziałe i zarośnięte chwastami podwórka, to obraz nędzy i rozpaczy
20 lipiec 2015 : 10:13 gdańszczanin | Zgłoś

Zaloguj się, aby dodać komentarz

Zaloguj się

1 1 1 1

Źródło:

Waluta Kupno Sprzedaż
USD 4.0044 4.0852
EUR 4.285 4.3716
CHF 4.3754 4.4638
GBP 4.995 5.096

Newsletter