Inne

Ruszyła kampania "Pomorze Zachodnie. Biznes w dobrym położeniu". Konkurs dla przedsiębiorców, w którym o nagrodzie będą decydować mieszkańcy, a także akcje reklamowe promujące Pomorze Zachodnie jako region sprzyjający biznesowi - to główne elementy projektu "Pomorze Zachodnie. Biznes w dobrym położeniu". Kampania ruszyła we wtorek.   

Promocja Pomorza Zachodniego jako regionu "o unikalnych walorach" dla przedsiębiorców, "innowacyjnego, wspierającego nowe technologie" i atrakcyjnego także dla potencjalnych inwestorów to - jak podali organizatorzy - główny cel kampanii.

Najważniejszym elementem przedsięwzięcia jest konkurs "Twój biznes pod banderą sukcesu". Ma wyłonić podmioty gospodarcze z województwa, których działania, produkty czy usługi są najbardziej kreatywne i oryginalne.

"Chcemy zarażać sukcesem. Głęboko wierzę w to, że dzięki temu, iż będziemy pokazywali firmy, które mają sukces, które mają wielki potencjał biznesowy, które są bardzo kreatywne, będziemy zarażali innych" - powiedział we wtorek w Szczecinie marszałek województwa zachodniopomorskiego Olgierd Geblewicz.

W konkursie mogą wziąć udział właściciele mikro, małych i średnich przedsiębiorstw. W październiku wybranych zostanie 30 laureatów, z którymi nakręcone będą spoty reklamowe. Możliwa jest też nominacja przedsiębiorcy do konkursu.

Trzech zwycięzców wybierze kapituła konkursu złożona z lokalnych przedsiębiorców, a trzech - mieszkańcy regionu. Na stronie internetowej kampanii, biznes.wzp.pl, uruchomiona zostanie gra "w konwencji giełdy". Jak wyjaśnili organizatorzy, uczestnicy głosowania otrzymają pulę wirtualnej waluty, którą będą mogli zainwestować w wirtualne akcje firm, które wybiorą.

Konkurs zakończy gala finałowa 11 grudnia br. Sześciu zwycięzców otrzyma po 10 tys. zł "na profil działalności przedsiębiorstwa". Nagrody przewidziane są także dla głosujących oraz dla nominujących.

Podczas kampanii prowadzone będą działania reklamowe, głównie w internecie. W serwisach i na portalach będą emitowane filmy promujące laureatów i zwycięzców konkursu.

"Postawiliśmy tym razem nie na tradycyjne media, nie na telewizję, a na nowoczesne technologie - przede wszystkim na internet" - wyjaśnił Olgierd Geblewicz.

Kampania realizowana jest w ramach RPO, przeznaczono na nią 5 mln 330 tys. zł. W przyszłym roku planowana jest kolejna edycja konkursu, skierowana do startupów, mikro, małych i średnich przedsiębiorstw.

Elżbieta Bielecka

Zaloguj się, aby dodać komentarz

Zaloguj się

1 1 1 1

Źródło:

Waluta Kupno Sprzedaż
USD 3.9517 4.0315
EUR 4.2733 4.3597
CHF 4.3648 4.453
GBP 4.9875 5.0883

Newsletter