Litewska Stocznia Zachodnia (Western Shipyard) z Kłajpedy zakończyła budowę kadłuba promu pasażersko – samochodowego budowanego dla norweskiego przewoźnika Fosen Namsos Sj.
Ostateczne wyposażenie kadłuba będzie dziełem norweskiej stoczni Fiskerstrand BLRT która jest wspólnym przedsięwzięciem litewskiej Stoczni Zachodniej i norweskiej stoczni Fiskerstrand Verft.
109-metrowa jednostka będzie zdolna do przewozu 120 samochodów i 250 pasażerów, a jako paliwo będzie wykorzystywała skroplony gaz ziemny (LNG).
Jest to już 22 prom (a dokładniej kadłub promu) zbudowany przez litewską stocznię.
{jathumbnail off}
Ostateczne wyposażenie kadłuba będzie dziełem norweskiej stoczni Fiskerstrand BLRT która jest wspólnym przedsięwzięciem litewskiej Stoczni Zachodniej i norweskiej stoczni Fiskerstrand Verft.
109-metrowa jednostka będzie zdolna do przewozu 120 samochodów i 250 pasażerów, a jako paliwo będzie wykorzystywała skroplony gaz ziemny (LNG).
Jest to już 22 prom (a dokładniej kadłub promu) zbudowany przez litewską stocznię.
