Wraz z nadejściem nowego roku Finnlines rozpocznie ekspolatację nowego serwisu łączącego porty Kotka – Helsinki – Goeteborg - Bilbao – Antwerpia – Helsinki, który będą obsługiwały pojazdowce Finnmill i Finnpulp, przeniesione z serwisów śródziemnomorskich.
Będzie to pierwsze połączenie pomiędzy Szwecją a Hiszpanią obsługiwane przez Finnlines – dotychczas do portów hiszpańskich zawijały statki tego armatora pływające bezpośrednio z Finlandii.
Jednocześnie Finnlines poinformował o rezygnacji z końcem 2009 i na początku 2010 roku z eksploatacji znacznej części tonażu czarterowanego.
Flotę Finnlines opuszczą w tym czasie trzy małe pojazdowce armatora Birka, oraz statki Antares, Runner i Amber; ten ostatni jest własnością szczecińskiej Euroafriki (latem zakończył pływanie w czarterze Finnlines inny statek tego armatora – pojazdowiec Inowrocław, obecnie wystawiony na sprzedaż).
{jathumbnail off}
Będzie to pierwsze połączenie pomiędzy Szwecją a Hiszpanią obsługiwane przez Finnlines – dotychczas do portów hiszpańskich zawijały statki tego armatora pływające bezpośrednio z Finlandii.
Jednocześnie Finnlines poinformował o rezygnacji z końcem 2009 i na początku 2010 roku z eksploatacji znacznej części tonażu czarterowanego.
Flotę Finnlines opuszczą w tym czasie trzy małe pojazdowce armatora Birka, oraz statki Antares, Runner i Amber; ten ostatni jest własnością szczecińskiej Euroafriki (latem zakończył pływanie w czarterze Finnlines inny statek tego armatora – pojazdowiec Inowrocław, obecnie wystawiony na sprzedaż).
