Żegluga

Dwaj wiodący operatorzy promowi na kanale La Manche ogłosili dziś, że osiągnęli porozumienie w sprawie wzajemnego udostępnienia powierzchni ładunkowej na swoich promach. Ma to na celu zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klientów i umocnienie pozycji kluczowej trasy promowej Dover-Calais.

Zgodnie z tą umową, po dotarciu do portu w Dover lub Calais, kierowcy frachtowi będą mogli skorzystać z następnego, dostępnego rejsu, niezależnie od tego czy prom będzie obsługiwany przez P&O czy DFDS.

Podczas pandemii, w sytuacji kryzysowej, zrobiliśmy wszystko, co było w naszej mocy, aby zapewnić niezakłócony przepływ najważniejszych towarów. Umowa czarteru powierzchni ładunkowej we współpracy z DFDS, pozwola nam na zapewnienie dalszego dynamicznego rozwoju usług frachtowych na kluczowej trasie Dover-Calais - powiedział David Stretch, CEO P&O Ferries. - Umowa zapewnia także utrzymanie pozycji głównego szlaku handlowego między Wielką Brytanią a UE, na którym polegają tysiące przedsiębiorstw i miliony konsumentów. Pozwala zagwarantować wysoki poziom obsługi naszych klientów, skracając czas spędzany przez kierowców na czekaniu w portach, umożliwiając rejsy co 36 minut i redukując całkowity efektywny czas przejazdu o około 30 minut.

Dover-Calais to najpopularniejsza trasa promowa obsługująca wymianę handlową między Wielką Brytanią a UE. Rozpoczynająca się latem tego roku umowa obejmuje wszystkie osiem statków na trasie Dover-Calais, w tym należące do P&O Ferries Spirit of Britain, Spirit of France, Pride of Canterbury, Pride of Kent i Pride of Burgundy oraz należące do DFDS Cote des Flandres, Cote des Dunes i Calais Seaways.

P&O jest wiodąca, paneuropejska grupą promową i logistyczną, aktywną w sercu europejskiej gospodarki. Jest częścią DP World, wiodącego dostawcy inteligentnych rozwiązań logistycznych, wspomagających przepływ handlu na całym świecie. P&O Ferries jest znaczącym dostawcą usług transportu towarowego i pasażerskiego, obsługującym osiem głównych tras między Wielką Brytanią,, Irlandią, Francją, Holandią i Belgią. Jej spółka logistyczna, P&O Ferrymasters, obsługuje zintegrowane połączenia drogowe i kolejowe z krajami na całym kontynencie, w tym z Włochami, Polską, Niemcami, Hiszpanią i Rumunią, oraz ułatwia przepływ towarów do Europy z krajów azjatyckich przez Jedwabny Szlak.

rel (P&O Ferries)

Zaloguj się, aby dodać komentarz

Zaloguj się

1 1 1 1
Waluta Kupno Sprzedaż
USD 4.0044 4.0852
EUR 4.285 4.3716
CHF 4.3754 4.4638
GBP 4.995 5.096

Newsletter