Żegluga

Maersk Line rozszerza zakres usług na swojej platformie online ship.maerskline.com. Armator chce objąć więcej głównych szlaków i rynków oraz odpowiedzieć na bolączki klientów. 

Ship.maerskline.com to internetowa platforma Maersk Line uruchomiona w listopadzie ubiegłego roku. Oferuje natychmiastowe w realizacji rozwiązania: rezerwacje (bukowanie slotów) na różnych szlakach handlowych z wybranymi punktami załadunku i destynacjami (punktami dostawy).

Nowy zakres platformy obejmie klientów eksportujących z portów w Ningbo i Qingdao we wschodnich Chinach do wszystkich śródziemnomorskich miejsc docelowych, a także rozszerzoną ofertę z obecnych trzech portów wschodnich Chin (Qingdao, Xingang i Dalian) do Afryki Zachodniej, RPA i wschodniego wybrzeża Ameryki Południowej. Będzie ona dostępna dla klientów z Chin, którzy dokonają rezerwacji bezpośrednio lub za pośrednictwem agenta bookingowego.

- Usługa oferowana na stronie ship.maerskline.com różni się od tradycyjnych usług offline, ponieważ zapewnia obustronne zaangażowanie w czasie rzeczywistym operacji bukowania i już w momencie rezerwacji klient ma zapewnioną przestrzeń przewozową (slot) i kontener - przyznała Silvia Ding, dyrektor ds. handlowych w Maersk Line. – To także stałe, konkurencyjne ceny i stabilność w świadczonych usługach.

Rozszerzony zakres usług Maersk Line to odpowiedź na pozytywne opinie klientów na temat platformy. - Obustronne zaangażowanie jest dla nas bardzo ważne, ponieważ zdobywamy dzięki temu nowe informacje rynkowe. Pozwala nam także usprawnić planowanie, co w ostatecznym rozrachunku poprawia jakość obsługi klienta - podsumowuje Silvia.

AL, rel (Maersk Line)

1 1 1 1

Newsletter