Żegluga

Związkowcy Polskiej Żeglugi Bałtyckiej negocjują warunki pakietu socjalnego z niemieckim inwestorem. PŻB chce kupić firma Poland Sweden Line z siedzibą w Lubece.

Ministerstwo Skarbu Państwa zdecydowało, że ta firma ma wyłączność na negocjacje w sprawie przejęcia kołobrzeskiego armatora. Związkowcy boją się zwolnień. - Na promach tego kołobrzeskiego armatora oraz w biurze pracuje około 600 osób - mówi Kazimierz Sikora z Solidarności PŻB. - Chcielibyśmy mieć w pakiecie socjalnym w miarę rozsądny okres ochronny pracowników PŻB. Ministerstwo Skarbu Państwa chce sprzedać akcje Polskiej Żeglugi Bałtyckiej warte około 100 milionów złotych. PŻB posiada trzy promy.

+12 haha
Proszę napisać ilu darmozjadów w tych 600 osób pracuje w biurze !!! ok 150 osób na 3 statki !!!! hallo !!! przez tych pasożytów oraz brak uczciwej kadry zarządzającej firma została zdeptana jak karaluch pod gretingiem.
Tylko wietrzenie kadrowe może pomóc aby wyczyścić ten chory układ i przewietrzyć w nim myślenie. Ci którzy potrafią się przystosować do nowych warunków, Ci którym zależy i wiedzą jak ratować firmę jest zaledwie garstka, kilka procent z całości. Reszty nie ma co żałować, są już dawno ustawieni kosztem PŻB od wielu wielu lat. Amen.
04 czerwiec 2013 : 08:07 Guest | Zgłoś
+4 Szkoda firmy
spokojnie mogła by zostać w polskich rękach jakoś Polacy nie przejmują niemieckich aramatorów .Tu chodzi o linie i dostepnośc przeciez wszyscy wiemy ,ze PŻB ma wyłaczność n aobsługowanie np lini do Gdańska i to jest atut ,czyli Niemcy juz n adziedobry nie beda mieli konkurencji bo jej nie ma kazdy by tak chciał oprucz sprzedajnych band z PO ,którzy nie mają rzadnego dorobku w dziedzinie gospodarki morskiej a jedynie same zniszczenia .POkazcie mi co oni zbudowali dla polski morskiej
04 czerwiec 2013 : 08:34 Guest | Zgłoś
0 Co zbudowali?
Ostrogi :)
04 czerwiec 2013 : 09:12 Guest | Zgłoś
+1 co dalej-mm
widzialem jak za AWS niszczono polska flote i co robila wtedy Solidarnosc. jakims cudem wbrew wszystkiemu zostal PZM , TYLKO CIEKAWE JAK DLUGO.nikt za marynarzy nie pojdzie pod Sejm, nikt nam nie pomoze,ani nie wyplaca duzych odpraw
04 czerwiec 2013 : 14:26 Guest | Zgłoś
+14 postkomuna w ataku
PZM to wielki przekret. Byli PZPR - wcy przejeli ZA DARMO kontrole nad firma. Panstwowa firma jest teraz wlasnoscia kilku czerwonych rodzin .
Na co czeka prokuratura ?
04 czerwiec 2013 : 17:19 Guest | Zgłoś
+10 zatrudnić od nowa ....
zwolnić wszystkich w diabły i prowadzić nabór od nowa na zdrowych warunkach i zasadach obowiązujących w UE. Niech się zgaszają nowi ludzie z nowymi pomysłami. Dotychczasowi pracownicy niech mają takie same prawa do naboru jak inni i na odwrót. Ciekawe ile "byłych" dało by sobie radę w rozmowie kwalifikacyjnej w języku angielskim ?
05 czerwiec 2013 : 06:01 Guest | Zgłoś
+2 dyletant
Więcej niż myślisz.Poza tym 95 % pasażerów to Polacy.Jedz do Niemiec ,Francji czy Hiszpani i pogadaj po angielsku.Albo lepiej, pogadaj z premierem i prezydentem w jakimś obcym języku.Jak oni skończyli studia????? Ale w tym kraju sprzątaczka musi znać języki obce a ministrowie i premierzy czy prezydenci,nie. W PŻB nie potrzeba więcej mędrców,tylko pracy i lekkiego dofinansowania na nowsze promy.W LOT i PKP wpompowują miliardy.Gospodarka morska jest zrujnowana.Gdzie nasze rybołówstwo ???? A Ty idż doradzać rządowi
06 czerwiec 2013 : 21:46 Guest | Zgłoś
-1 ale ...
ponieważ promy pływają na wodach międzynarodowych a nie pomiędzy polskimi portami język obcy jest wymogiem, choćby tylko 1 pasażer miałby być obcokrajowcem. Zresztą nie chodzi tu o stewardów gdzie jakieś tam podstawy każdy zna. W biurze są a la menadzerowie rodem z kołobrzeskiego PGR co ani be ani me ani kukuryku nie powiedzą w obcym (np angielskim języku) i właśnie przez zupełną ignorancję i abnegację kontrahenci chcący podpisać umowy na przewóz nie mogą już na wstępie nawiązać współpracy tj komunikatywnej relacji w myśl zasady nic nie kumam to się nie odzywam :)
07 czerwiec 2013 : 06:29 Guest | Zgłoś
+2 Wszystko sprzedane - Polacy będą niewolnikami
Wszystko sprzedane - Polacy będą niewolnikami. Jeszcze powinni sprzedać Niemcom sejm i senat, a najlepiej całą Wiejską. Wtedy nagle się obudzimy, ale to już będzie po czwartym rozbiorze Polski. Gospodarka morska przy 500 km linii brzegowej to jest coś, ale nie w Polsce, bo my "dbamy o swoje ziemie"" i lepiej nie wychylać się poza granicę, ponieważ i tak się nie dogadamy, a tylko można się zbłaźnić. Niemcy kupią wszystko na czym można za dziesięć lat zarobić, ale na pewno nie będą sprzedawać własnego majątku, tylko co najwyżej dofinansują aby dać ludziom pracę którzy to zapłacą podatki i wydadzą pieniądze we własnym kraju, co dalej napędza gospodarkę. Ale nie w Polsce
11 czerwiec 2013 : 20:42 Guest | Zgłoś
0 ja
co za truten przypiol sie do znajomosci jezykow w pzb ludzie znaja jezyki i jakos daja rade nalezaloby zrobic mala czystke w biurze powywalac tych nierobow co im podostawiano stolki na ktorych tylko siedza wszyscy wiedza o kim mowa , dofinansowac firme zmodernizowac tabor i linie
01 lipiec 2013 : 10:57 Guest | Zgłoś

Zaloguj się, aby dodać komentarz

Zaloguj się

1 1 1 1

Źródło:

Waluta Kupno Sprzedaż
USD 4.0323 4.1137
EUR 4.2919 4.3787
CHF 4.4221 4.5115
GBP 5.0245 5.1261

Newsletter