Stocznie, Statki

Hong Kong Express, Statek kontenerowy o pojemności ponad 13 000 TEU (kontenerów o długości 20 stóp), należący do armatora Hapag-Lloyd, zacumował przy nabrzeżu DCT Gdańsk we wtorek 11 sierpnia br. Pierwsze zawinięcie tego pływającego w dalekowschodnim serwisie statku, zainaugurowało współpracę pomiędzy DCT i członkami Aliansu G6: APL, Hyundai Merchant Marine (HMM), Mitsui O.S.K. Lines (MOL), Hapag-Lloyd, Nippon Yusen Kaisha (NYK) oraz Orient Overseas Container Line (OOCL).

- W ciągu minionych pięciu lat terminal DCT Gdańsk zbudował swoją pozycję największego hubu kontenerowego na Morzu Bałtyckim. Atrakcyjność DCT w zakresie obsługi największych statków kontenerowych, należących do klasy ULCV (ultra large container carrier) i przypływających bezpośrednio z Dalekiego Wschodu, została potwierdzona przez Alians G6, który przedłużył jeden ze swoich serwisów - Loop 7 i włączył do niego Gdańsk. Jest nam niezmiernie miło przywitać wszystkich przedstawicieli Aliansu G6 w Gdańsku. Jesteśmy przekonani, że jest to zaledwie początek naszej długiej i korzystnej dla obu stron współpracy - powiedział Maciek Kwiatkowski, Prezes Zarządu DCT Gdańsk.

Loop 7 to dalekowschodni, cotygodniowy serwis Aliansu G6, który zawija do 6 kolejnych portów europejskich: Rotterdamu, Hamburga, Gdańska, Göteborga, Antwerpii oraz Southampton. Po przekroczeniu Oceanu Indyjskiego, serwis zatrzymuje się w Qingdao, Szanghaju, Hongkongu, Yantian oraz Singapurze.

rel (DCT Gdańsk)

Fot.: Piotr B. Stareńczak 

-3 Niezmiernie miło też żerujecie na niewolniczej pracy polskich dokerów..
Oczywiście wszystko "zgodnie" z prawem
12 sierpień 2015 : 11:30 tomtom | Zgłoś
0 Praca
Macie związki zawodowe, ile wywalcza tyle wasze. Nie stękaj człowieku, tylko szukaj innej pracy. Nikt na nikim nie żeruje.....to jest gospodarka rynkowa.
12 sierpień 2015 : 20:12 Jacek64 | Zgłoś

Zaloguj się, aby dodać komentarz

Zaloguj się

1 1 1 1
Waluta Kupno Sprzedaż
USD 4.0044 4.0852
EUR 4.285 4.3716
CHF 4.3754 4.4638
GBP 4.995 5.096

Newsletter