Jak już informowaliśmy, niemiecka stocznia Blohm+Voss w Hamburgu dokończy budowę dwóch promów dla Scandlines.
Prace będą prowadzone bardzo szybko, ze względu na fakt, że armator jednostek ponosi istotne straty w wyniku ich braku. Najpierw stocznia dokona inwentaryzacji kadłubów. Pierwszy z nich – Barlin został przeholowany do stoczni na początku maja br., obecnie trwa holowanie kadłuba promu Capenhagen.
A w jakiej kondycji jest sama stocznia?
Rok 2013 dla stoczni Blohm+Vass Repair był bardzo pracowity, a zarazem udany. Niemiecka stocznia specjalizująca się w remontach wycieczkowców przeprowadziła remonty i przebudowy dla wiodących linii wycieczkowych, potwierdzając tym samym swoją zdolność do przeprowadzania projektów zgodnie z harmonogramem i na wysokim poziomie.
- W pierwszej połowie 2013 roku przeprowadziliśmy prace remontowe dla armatorów: Carnival Cruise Lines, Royal Caribbean Cruise Line i Hapag-Lloyd Cruises” - powiedział Jan Kees Pilaar, dyrektor operacyjny niemieckiej stoczni.
- Pod koniec roku pracowaliśmy na statkach należących do AIDA Cruises i TUI Crusises. Jesteśmy bardzo dumni, że główne linie wycieczkowe mogą na nas polegać, a my możemy dla nich pracować. Klienci muszą wiedzieć, że nasze projekty są realizowane zawsze na czas, a nasze wieloletnie doświadczenie stawia nas w doskonałej pozycji, aby to osiągnąć. Wiemy wiele o statkach i rozumiemy specyficzne potrzeby naszych klientów.
Jan Kees Pilaar jest dumny z osiągnięć firmy: „To był pracowity rok i wszystkie statki nad którymi pracowaliśmy zostały dostarczone/przekazane armatorom na czas i wykonane przy nieprzekraczaniu budżetu.”
Promy24.com/ PortalMorski
