To był największy remont w historii świnoujskiego promu Karsibór. Główne prace w szczecińskiej Gryfii już się zakończyły i teraz trwają odbiory techniczne. Stocznię prawdopodobnie czekają jednak kary. To pierwszy z serii remontów czterech promów obsługujących przeprawę w Karsiborze. Jednostki te mają ponad 30 lat i wielokrotnie miały problemy z silnikami.
Prace przy pierwszym promie, najbardziej wysłużonym, objęły m.in. wymianę elementów napędu. Modernizacji doczekał się też przedział pasażerski. Jednostka powinna wrócić do pracy pod koniec przyszłego tygodnia.
Remont kosztował blisko 13 mln zł, z czego 7 mln Świnoujście otrzymało z budżetu państwa. Prace miały się zakończyć pod koniec grudnia, ale Gryfia nie zdążyła. Teraz miasto prawdopodobnie naliczy jej kary za spóźnienie. Może to być ponad 100 tysięcy złotych.
Sławomir Orlik
jeżeli gryfia ma Kapitał zakładowy w całości opłacony 31 mln PLN, a długi jej wynosiły ok 80 mln i P.dwu-prezes Hnat sprzedał najlepsze tereny pod budowę trójnogów (czytaj następny obóz pracy dla Niemców) ,to ile są warte dzisiaj akcje gryfii?????
zero? zł czy jeszcze mniej .
Nasze akcje, mówimy o msr-ce ,nieobciążone takim balastem warte są dużo i tu jest pies pogrzebany. W wyniku połączenia obu firm i powstania nowego zakładu , oby nie obozu pracy za najniższą krajową to kto zapłaci za figle ARP i MARSA?
ich rodzinom z Gryfii. Ot wszystko
PortalMorski.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.