Stocznie, Statki
Kłopoty finansowe ma Stocznia Remontowa Gryfia, nie udało się też uruchomić budowy statków na terenie byłej Stoczni Szczecińskiej Nowa. Próby pozyskania inwestora zakończyły się podpisaniem umowy z firmą Kraftport, o której wiadomo na pewno, że nigdy statku nie zbudowała.

Bo firma, co ustaliło Radio Szczecin, została wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego trzy dni po podpisaniu umowy, a jej kapitał założycielski wynosi kilka tysięcy złotych. Nie udało nam się także skontaktować z żadnym przedstawicielem Kraftportu.

- Właściciel tej spółki jest doświadczonym menedżerem - przekonywał tymczasem prezes Towarzystwa Finansowego Silesia, Wojciech Bańkowski, który przyjechał do Szczecina i przedstawił imponujące plany na zagospodarowanie terenów postoczniowych - zresztą nie tylko przez Kraftport.

Konferencja była w czwartek, dzień później, w piątek Bańkowski stracił stanowisko. Powodów odwołania nie podano. Kraftport teoretycznie ma jeszcze czas na podjęcie działalności stoczniowej w Szczecinie - do marca. Na razie firma nie przedstawiła jednak, żadnych planów i pomysłów, jak zamierza to zrobić.

Zapraszamy do obejrzenia specjalnego serwisu, w którym podsumowujemy rok 2011 na www.radio.szczecin.pl m.in. w polityce, oświacie i kulturze. Przedstawimy też największe, naszym zdaniem, kontrowersje mijającego 2011 roku i galerię zdjęć "Okiem reporterów Radia Szczecin".{jathumbnail off}
1 1 1

Źródło:

Waluta Kupno Sprzedaż
USD 3.6182 3.6912
EUR 4.2232 4.3086
CHF 4.5137 4.6049
GBP 4.8868 4.9856

Newsletter