Departament Transportu Morskiego i Bezpieczeństwa Żeglugi Ministerstwa Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej uprzejmie zaprasza chętnych do pracy w Państwowej Komisji Badania Wypadków Morskich do zgłaszania swoich kandydatur na adres mailowy Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub telefonicznie pod nr 22-6301808 (lub fax: 22-6301497) do dnia 25 października 2012 r.
Od kandydatów wymagane jest złożenie (przesłanie drogą elektroniczną) następujących dokumentów: CV (max. 1 str.), list motywacyjny (max. 1 str.), kopia dyplomu ukończonej uczelni, kopia dyplomu morskiego (jeżeli kandydat taki posiada).
Wymagania zgodnie z art. 4. ustawy z dnia 31 sierpnia 2012 r. o Państwowej Komisji Badania Wypadków Morskich (Dz. U. poz. 1068)
Warunki wynagrodzenia członków PKBWM określone w załączniku 4 do tabeli B rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 2 lutego 2010 r. w sprawie zasad wynagradzania pracowników niebędących członkami korpusu służby cywilnej zatrudnionych w urzędach administracji rządowej i pracowników innych jednostek (Dz. U. Nr 27, poz. 134, z późn. zm.)