Porty, logistyka

W oparciu o dotychczasowe doświadczenie w transporcie pociągami interkontynentalnymi między Europą i Azją, Maersk uruchamia kolejny dedykowany pociąg z Chin do Polski, przywożąc bardzo potrzebny sprzęt ochronny do walki przeciwko pandemii.

41-kontenerowy dedykowany pociąg Maerska wyjechał z chińskiego miasta Yiwu w prowincji Zhejiang do terminalu intermodalnego w Małaszewiczach w Polsce, przywożąc sprzęt ochrony osobistej zamówiony przez Zarys International Group, czołowego polskiego dostawcę sprzętu medycznego na zlecenie polskiej Agencji Rezerw Materiałowych.

"Sprzęt medyczny nigdy nie był bardziej potrzebny. W obecnych czasach, gdy zwiększony popyt powoduje trudności w dostępności sprzętu i miejsca na pociągach, zwróciliśmy się do Maerska z projektem wymagającym szybkiej realizacji wiedząc, że rozumieją oni nasze potrzeby i będą mieli możliwości by wspomóc nas szybko i skutecznie" - komentuje Paweł Ossowski, Prezes Zarządu firmy Zarys.

"Bardzo się cieszymy, że udało nam się zaaranżować tę dostawę zgodnie z obietnicą złożoną zamawiającemu. Bez determinacji i zobowiązania obu stron, nie byłoby to możliwe" - dodaje Paweł Cisek, Koordynator Działu Importu w firmie Zarys.

Agencja Rezerw Materiałowych jest krajową instytucją zajmująca się zakupem, przechowywaniem i dystrybucją rezerw strategicznych. Jej zasoby rezerw medycznych obejmują szczepionki, środki dezynfekujące, odzież ochronną oraz inny sprzęt medyczny potrzebny aktualnie w walce z pandemią Covid-19. Sprzęt ochronny przywieziony przez nowy dedykowany pociąg Maerska trafi do ośrodków medycznych w całym kraju.

"Zawsze zobowiązujemy się do zaaranżowania indywidualnych rozwiązań transportowych dla naszych klientów a tak ważny projekt wymagał dodatkowego zaangażowania.

Jesteśmy bardzo dumni z naszych zespołów w Azji i Europie, które dokonały rzecz niemożliwych żeby umożliwić tę dostawę, tak abyśmy mogli wywiązać się ze złożonej obietnicy" - komentuje Justyna Barycza, Customer Experience Manager i przedstawicielka krajowa Maerska w Polsce.

W 2020 roku Maesk zorganizował łącznie 209 dedykowanych pociągów z Chin do krajów europejskich, takich jak Niemcy, Francja, Szwecja, Polska, Białoruś i Rosja i zwiększył swój udział na rynkach tureckim i gruzińskim, uruchamiając pierwsze dedykowane pociągi do tych krajów. Firma rozwinęła również swój unikatowy serwis AE19, będący połączeniem produktu feederowego z koleją interkontynentalną. Serwis ten, łączący wiele lokalizacji europejskich z portami w Azji, stał się stałym produktem w ofercie Maerska w październiku, po tym jak w marcu został uruchomiony również w kierunku wschodnim.

Dedykowany pociąg z Yiwu przyjechał do Małaszewicz w Polsce 8 lutego 2021. Pociąg przywiózł 41 kontenerów typu high cube.

rel (Maersk

Dostawa wyposażenia medycznego
Dostawa wyposażenia medycznego
+7 DB
Ruska lokomotywa (TEM-2) w barwach Deutsche Bahn... globalizacja na całego.
12 luty 2021 : 07:20 Gagarin Odpowiedz | Cytuj | Zgłoś
+8 tradycja
To nowa odsłona Paktu Ribbentrop-Mołotow.
12 luty 2021 : 08:01 ter Odpowiedz | Cytuj | Zgłoś
+4 Zarabiac na tym beda Dunczycy
Niemcy, Ruscy - a my bedziemy kupowac z Chin.
12 luty 2021 : 08:09 Dziaders Odpowiedz | Cytuj | Zgłoś
+3 a Polak jak zwykle głupi
Zarobią jak zwykle inni a my z ręką w nocniku, pomijam już aspekt produkcyjny to gdzie jest jakaś nasza firma logistyczna i transport pkp cargo? nic nie zarabiamy albo jakieś ochłapy mimo że znajdujemy się na samym środku tranzytu, ewentualnie przekładanie z półki na półkę, ech a niby to niemy przegrali II wojnę światową
12 luty 2021 : 09:01 stefbud Odpowiedz | Cytuj | Zgłoś
-3 STOP
Chinski badziew za pieniadze z podatkow. Agencja rezerw Vhinskiego chlamu, a gdzie clo na ten badziew.
15 luty 2021 : 11:58 skandal Odpowiedz | Cytuj | Zgłoś
1 1 1 1

Newsletter