Porty, logistyka

Dwa nabrzeża promowe połączyć w jedno tak, by mogły tam dobijać większe jednostki. Takie są plany Zarządu Portów Szczecina i Świnoujścia dotyczące nabrzeży 5 i 6 na terminalu w Świnoujściu.

- To będzie pierwsza inwestycja, jaką zrealizujemy z funduszy pochodzących z nowego budżetu Unii Europejskiej - mówi prezes Zarządu Morskich Portów Szczecina i Świnoujścia Zbigniew Miklewicz. - To kolejny projekt, na który już mamy przygotowaną umowę. To pierwszy projekt polskich portów z nowego programu unijnego.

Dziś nabrzeża numer 5 i 6 obsługują promy o długości poniżej dwustu metrów. - Wiemy, że nowe planowane do wybudowania promy mają długość powyżej 200 metrów i chcielibyśmy przebudować i połączyć stanowiska 5 i 6 w jedno duże - tłumaczy Miklewicz.

W ubiegłym tygodniu oddano do użytku nabrzeże numer 1. To pierwsze nabrzeże na Terminalu Promowym, gdzie mogą cumować statki o długości ponad dwustu metrów i wycieczkowce. 

-1 Oby były polskie
Oby te większe należały do polskiego operatora, a nie do TT-Line...
04 listopad 2015 : 09:32 Witek1977 | Zgłoś

Zaloguj się, aby dodać komentarz

Zaloguj się

1 1 1 1

Źródło:

Waluta Kupno Sprzedaż
USD 3.9983 4.0791
EUR 4.2806 4.367
CHF 4.3691 4.4573
GBP 5.0068 5.108

Newsletter