90 milionów złotych zainwestuje DB Schenker Rail Polska w portach Szczecina i Świnoujścia. Najwięcej pieniędzy zostanie wydanych na uruchomienie w Szczecinie terminalu kontenerowego na Ostrowie Grabowskim.
Terminal ma rozpocząć prace jesienią. Niedawno do szczecińskiego portu sprowadzono suwnice: jedną z Hamburga, drugą ze Świnoujścia. Teraz trwają szkolenia pracowników. Dzięki udziałowi w rozbudowie portowej infrastruktury firma oczekuje zwiększenia przewozów kolejowych w głąb kraju. DB Schenker Rail Polska to spółka córka kolei niemieckich.
W Szczecinie i Świnoujściu spółki należące do kolei niemieckich zajmują się przeładunkami kontenerów, ładunków drobnicowych, papieru i celulozy oraz stali i granitu.
{jathumbnail off}
Terminal ma rozpocząć prace jesienią. Niedawno do szczecińskiego portu sprowadzono suwnice: jedną z Hamburga, drugą ze Świnoujścia. Teraz trwają szkolenia pracowników. Dzięki udziałowi w rozbudowie portowej infrastruktury firma oczekuje zwiększenia przewozów kolejowych w głąb kraju. DB Schenker Rail Polska to spółka córka kolei niemieckich.
W Szczecinie i Świnoujściu spółki należące do kolei niemieckich zajmują się przeładunkami kontenerów, ładunków drobnicowych, papieru i celulozy oraz stali i granitu.
