Porty, logistyka
Oczekiwane około południa suwnice dopłynęły w sobotę do nowego portu kontenerowego w Szczecinie z dwugodzinnym poślizgiem. Konstrukcje sięgały na 62 metry (od poziomu wody). Aby umożliwić bezpieczne przejście wyłączono linie 110 kV w Świnoujściu oraz 220 kV w rejonie Polic.

Ważące po 650 ton urządzenia trafiły na Nabrzeże Fińskie. Ich odbiorcą jest należąca do niemieckich kolei spółka DB Port Szczecin (dawna Drobnica Port Szczecin), działająca na Ostrowie Grabowskim, gdzie zbudowano nabrzeże do przeładunku i składowania kontenerów. Transport koordynowała firma Rhenus Port Logistics, a urządzenia przewiozła firma Schleif Transport. Jedno dostarczono z Hamburga, drugie zaś zabrano ze Świnoujścia.


(b)
{jathumbnail off}
1 1 1

Źródło:

Waluta Kupno Sprzedaż
USD 3.6182 3.6912
EUR 4.2232 4.3086
CHF 4.5137 4.6049
GBP 4.8868 4.9856

Newsletter