
Fot. Archiwum
- Jest to czwarty, po BCL/IMCL oraz Team Lines, operator feederowy, który zdecydował się na bezpośrednie zawinięcia do Szczecina – mówi Marcin Bykowski, szef terminalu kontenerowego PCC Port Szczecin.
Unifeeder to największy operator dowozowy w Europie. Firma przewozi rocznie ok. 1,4 miliona TEU, generując 7,5 tys. zawinięć do portów. W swojej flocie ma ok. 40 nowoczesnych statków o pojemności od 508 do 1425 TEU. Oprócz tzw. „feedering cargo”, czyli kontenerów znajdujących się w obrocie linii oceanicznych, Unifeeder dysponuje własnym parkiem kontenerowym wykorzystywanym w obrocie regionalnym (Shortsea Service Door-to-Door). Armator posiada dwanaście oddziałów, m.in. w Danii, Niemczech, Rosji, Szwecji, Anglii, Belgii oraz Holandii. Ze Szczecinem połączenie utrzymuje m/v Kalina. Statek może zabierać na pokład 700 TEU, w tym 100 kontenerów chłodniczych.
Sah
Źródło: PCC Port Szczecin sp. z o.o.{jathumbnail off}
