Offshore

Holownik Fairmount Glacier dostarczył w rejon Zatoki Campeche w Meksyku platformę wiertniczą La Muralla IV. Platforma podróżowała z Okpo w Korei Południowej przez Cieśninę Sundajską oraz Przylądek Dobrej Nadziei.

La Muralla IV jest nową, półzanurzalną platformą, przygotowaną do operacji na dużych głębokościach. Zbudowana została przez stocznię Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering w Korei Południowej, na zamówienie meksykańskiej Grupo R. Możliwościami nowej platformy jest wiercenie do głębokości 10 tys. metrów. Jej wymiary to 118,6 m długości oraz 96,7 m szerokości. Holownik Fairmount Glacier został podłączony do platformy pod koniec października zeszłego roku, w porcie Okpo w Korei Południowej. Podróż trwała aż do końca lutego tego roku. W sumie przebytych zostało 16 200 mil morskich, ze średnią prędkością 6,6 węzła. Podczas podróży konwój zawijał miedzy innymi do portów w Singapurze i na Mauritiusie, skąd na platformę dostarczał załogę i sprzęt.

+2 DSME
Stocznia raczej nazywa się Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering - to jedna firma, nie dwie.
12 marzec 2013 : 09:56 Guest | Zgłoś
+2 Kupa śmiechu
"Fachofcy" z Portalu Morskiego znów w natarciu. Stwierdzenie "stocznię Daewoo Shipbuilding oraz firmę Marine Engineering " nadaje się na bzdurę roku. Wymyślić coś takiego mógł ktoś nie mający zielonego pojęcia o przemyślę stoczniowym, który nigdy nie słyszał o stoczni Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering (DEME) - jednej z największych grup stoczniowych na świecie. Czy Portalu nie stać na zatrudnienie kogoś to miałby choć jakieś przybliżone pojęcie o tym o czym pisze? Jak można robić tak podstawowe błędy w tłumaczeniu tekstu??!! Przecież tym się ośmieszacie...
12 marzec 2013 : 10:44 Guest | Zgłoś
0 Platforma wiertnicza YME.
Witam,nie skomentuje powyzszego tekstu ale powroce do platformy Yme ktora sprawila duzo problemow wlascicielowi jak i dzierzawcom w tym spolce Lotos Exploration.
Wlasciciel platformy firma SBM w porozumieniu z Talisman Energy ktory ma wiekszosciowy udzial w zlozu 60%(,Lotos 20%)postanowili usunac platforme ze zloza i zezlomowac SBM zaplaci Talismanowi 2.7 miliarda N. koron jednoczesnie SBM juz zaplacil za przygotowania do usuniecia 1.1 miliarda.Gdyby pan ktory opisywal problem chcial napisac cos wiecej na ten temat polecam zrodlo: [link usunięty]
12 marzec 2013 : 17:27 Guest | Zgłoś
0 10000 ft.
Kolejna bzdura to to, że "Możliwościami nowej platformy jest wiercenie do głębokości 10 tys. metrów"... chodzi o głębokość wody = 10000 stóp a nie metrów. Ten co pisał/tłumaczył powinien sam odejść z pracy...masakra. Taki to właśnie jest poziom "publicystów morskich"
12 marzec 2013 : 18:05 Guest | Zgłoś
+1 10000 ft.
do stopa
Gdybyś zerknął do źródła, to nie pisałbyś głupot.
W oryginale jest 10 000 meters = 10 000 metrów, a nie stóp !
Jeśli w pracy też jesteś taki solidny to się zwolnij !
12 marzec 2013 : 20:16 Guest | Zgłoś
0 Poziom takich komentarzy jak ten
jest o wiele bardziej denny i bezmyślny niż poziom tekstu, który zawiera błędy. Panowie z Portalu, rozumiem, że zależy Wam, żeby przegląd informacji był robiony szybko, ale sprawdzajcie dokładniej te doniesienia, zanim napiszecie na Portal, to wyjdzie nam wszystkim na zdrowie.
12 marzec 2013 : 21:19 Guest | Zgłoś
0 Dlaczego nasze PRO
nie ma tej klasy holownika. Podejrzewam, że bylibyśmy cenowo konkurencyjni.a flota, która jest zaspokaja potrzeby naszego armatora, przed którym szerokie perspektywy w zależności kto będzie właścicielem i jakiego ship managera wybierze do globalnej obsługi, to tylko może zapewnić ekonomiczną eksploatację floty i dobre kontrakty.(Patrz: doświadczenia Green Reefers na przykład).
13 marzec 2013 : 11:42 Guest | Zgłoś

Zaloguj się, aby dodać komentarz

Zaloguj się

1 1 1 1

Źródło:

Waluta Kupno Sprzedaż
USD 4.0211 4.1023
EUR 4.2758 4.3622
CHF 4.4105 4.4997
GBP 4.9503 5.0503

Newsletter