Inne

Powstanie Funduszu Rozwoju Spółek SA stało się impulsem do kolejnej już w historii BALTEXPO debaty o roli Państwa w kontekście restrukturyzacji i wsparcia kapitałowego dla przemysłu stoczniowego oraz armatorów.

W ramach konferencji „Przemysł stoczniowy i porty – jaka rola dla państwa?” decydenci i eksperci z kraju i zagranicy zmierzą się z szeregiem interesujących zagadnień, takich jak:

• Zaangażowanie państwa w pomoc dla producentów jednostek pływających w dobie światowej dekoniunktury w budownictwie okrętowym na przykładzie innych państw europejskich oraz możliwy zakres wsparcia.
• Wielkie inwestycje infrastrukturalne i plany ekspansji polskich portów morskich jako szansa na rozwój regionów nadmorskich i gospodarki kraju.
• Finansowanie firm czy finansowanie innowacyjnych rozwiązań? Wspieranie sektora okrętowego poprzez finansowanie prac badawczo-rozwojowych w dziedzinie nowych technologii okrętowych.

Jubileuszowa, dwudziesta edycja Międzynarodowych Targów Morskich BALTEXPO 2019 odbędzie się w dniach 9-11 września 2019 w Centrum Wystawienniczo-Kongresowym AMBEREXPO w Gdańsku.

Jak w przypadku każdej edycji, konferencje BALTEXPO tworzone są z myślą o wystawcach i osobach odwiedzających targi, stanowiąc transparentną formułę debaty wzbogacającej indywidualne rozmowy prowadzone na stoiskach targowych oraz w specjalnych strefach przygotowanych dla stoczni i producentów wyposażenia okrętowego, portów, firm budowlanych, morskiej energetyki wiatrowej, LNG, usług biznesowych, bezpieczeństwa portów i żeglugi, startupów oraz edukacji.

Szczegóły o konferencjach dedykowanych dla poszczególnych stref – wkrótce.

rel (Zarząd Targów Warszawskich SA)

Komentarze   

+5 A moze
A może tak jak za poprzedniej władzy oddać obcemu państwu tereny szczególnie atrakcyjne dla przemysłu stoczniowego tak jak tereny Gryfii dla Niemców , zbudować im fabrykę aby mogli zarabiać dużą kasę a jak interes zaczął kuleć bo rząd niemiecki wycofał się z dotacji to Niemcy szybko zwinęli działalność zostawiać polską spółkę , powołaną dla ratowania polskich stoczni jakie pozostały , z ręką w nocniku ?
Chodzi o MŚ TFI mars który zniszczył resztki stoczni remontowych z najlepiej sobie radzącą Msr Świnoujście którą połączył pomimo silnego sprzeciwu załogi z bankrutem gryfią i teraz państwo ma podwójny kłopot gdyż fabryka ma ogromne kłopoty a i stocznia też nie świeci przykładem
27 maj 2019 : 10:09 Filip z konopi Odpowiedz | Cytuj | Zgłoś
+3 porty stocznie
Alez porty i stocznie maja sie dobrze - twierdzi MGMi ZS!?
27 maj 2019 : 10:24 Stary Kolejarz Odpowiedz | Cytuj | Zgłoś
1 1 1