Inne

1 września br. operator promowy Stena Line rozpoczął akcję Coffee Campaign, której celem jest wsparcie organizacji charytatywnej Mercy Ships w ich staraniach o zapewnienie bezpłatnej opieki zdrowotnej dla wszystkich potrzebujących w krajach rozwijających się.

Coffee Campaign ma zachęcić Klientów Stena Line do zakupu kawy lub herbaty w specjalnym kubku Mercy Ships. Z każdego zakupionego kubka Stena Line przekaże 20 pensów na rzecz organizacji humanitarnej Mercy Ships.

- Każdego roku na naszych statkach sprzedajemy 1 milion filiżanek kawy lub herbaty. Uważamy, że zakup tych gorących napoi w kubku Mercy Ships, to prosty i skuteczny sposób, abyśmy mogli wraz z naszymi Klientami wesprzeć organizację Mercy Ships - mówi Niclas Mårtensson, dyrektor zarządzający koncernu Stena Line. 

Międzynarodowa organizacja humanitarna Mercy Ships i Stena Line nawiązały współpracę w lutym br. Jej celem jest szerzenie wiedzy o tej organizacji, upowszechnienie wolontariatu oraz wsparcie finansowe Mercy Ships - zarówno przez Stena Line, podróżnych, jak również partnerów biznesowych szwedzkiego koncernu.

- Troska to jedna z wartości, którą Stena Line się kieruje, w efekcie oznacza to pracę nad zrównoważonym rozwojem, ale dla nas to nie tylko inicjatywy ekologiczne. Współpraca z Mercy Ships staje się teraz ważną częścią tej pracy i daje nam wspaniałą okazję do angażowania naszych pracowników, klientów i partnerów, aby wspólnie zmieniać świat - mówi Niclas Mårtensson, dyrektor zarządzający koncernu Stena Line.

Pod koniec stycznia Niclas Mårtensson, dyrektor zarządzający koncernu Stena Line, odwiedził stojący przy kei w Kodonu (Benin) statek-szpital Africa Mercy. Po tej wizycie był pod ogromnym wrażeniem tego jak wygląda praca na jego pokładzie.

- Wolontariusze z organizacji Mercy Ships, dzięki swojemu zaangażowaniu i wiedzy, przyczyniają się do zmiany. W stolicy Beninu Cotonou, gdzie wizytowaliśmy na początku tego roku, zaobserwowałem przerażający deficyt opieki zdrowotnej. Był tam tylko jeden lekarz na 17 000 mieszkańców. Od połowy sierpnia, statek Africa Mercy był w Kamerunie. Jeśli nie zobaczy się tego na własne oczy i nie pochodzi się z kraju, w którym opieka medyczna jest uznawana za pewnik, to trudno sobie wyobrazić skalę wyzwań, z którymi ta organizacja spotyka się na co dzień - dodał Niclas Mårtensson.  

- Bardzo cieszymy się ze współpracy ze Stena Line i z kampanii - Coffee Campaign, która jest kolejnym, twórczym projektem przyczyniającym się do poszerzenia wiedzy na temat naszej organizacji Mercy Ships, a także do pozyskiwania funduszy na nasze cele - komentuje Pascal Andréasson, szef marketingu szwedzkiego oddziału Mercy Ships. 

Kampania Coffe Campaign potrwa przez dwa miesiące czyli do 31 października br. 

rel (Stena Line)

Statek-szpital Africa Mercy (Fot.: Wikipedia)
Fot.: mat. pras.
Statek-szpital Africa Mercy (Fot.: Wikipedia) Fot.: mat. pras.Fot.: mat. pras.

Zaloguj się, aby dodać komentarz

Zaloguj się

1 1 1 1
Waluta Kupno Sprzedaż
USD 3.9359 4.0155
EUR 4.267 4.3532
CHF 4.3583 4.4463
GBP 4.9726 5.073

Newsletter