Inne

Viking Line znów został doceniony za najwyższą jakość świadczonych usług. Fiński przewoźnik otrzymał nagrodę Service Score po raz czwarty.

Popularny armator oferujący przewozy promowe na Morzu Bałtyckim otrzymał laur podczas uroczystej gali, która odbyła się w Sztokholmie. Zwycięzcę wyłoniono na podstawie badania satysfakcji klienta niemal 200 firm oferujących swoją działalność na terytorium Szwecji i działających w różnych branżach.

- To zaszczyt otrzymać nagrodę Service Score po raz czwarty z rzędu. To naprawdę wspaniałe uznanie, które płynie prosto od naszych klientów - powiedział Kenneth Gustavsson z Viking Line Skandinavien. - Staramy się dostarczać serwis na najwyższym poziomie dla 6,5 miliona naszych pasażerów w trakcie całego procesu związanego z podróżą - od momentu rezerwacji, poprzez dotarcie do terminalu, aż po doświadczenia związane z obecnością na pokładzie naszych statków. Ta nagroda motywuje nas w Viking Line do kontynuacji naszych działań, związanych z wykraczaniem poza standard, gdy chodzi o doświadczenia klientów.

Więcej >>>

PromySkat.pl

Zaloguj się, aby dodać komentarz

Zaloguj się

1 1 1 1
Waluta Kupno Sprzedaż
USD 3.9359 4.0155
EUR 4.267 4.3532
CHF 4.3583 4.4463
GBP 4.9726 5.073

Newsletter