Należący do Bornholmstrafikken prom Hammerodde powrócił na trasę Rønne (Bornholm) – Køge po dwumiesięcznej modernizacji w stoczni STX Europe w Helsinkach.
Na promie zabudowano dodatkowy pokład samochodowy, nad istniejącym odkrytym pokładem w części rufowej. W efekcie przebudowy długość linii ładunkowej zwiększyła się o 300 metrów; dodatkowo przystosowano część kabin do obsługi osób niepełnosprawnych i zwiększono powierzchnię przeznaczoną dla dzieci.
Na statku zainstalowano nowe śruby i stery, dobudowując także sponson rufowy, tzw. duck tail.
W 2012 roku zaplanowano podobną przebudowę siostrzanego promu Dueodde - od 2011 roku, w ramach nowego kontraktu będzie on jedynie promem zapasowym dla Hammerodde, który w pojedynkę będzie obsługiwał linię Rønne – Køge
{jathumbnail off}
Na promie zabudowano dodatkowy pokład samochodowy, nad istniejącym odkrytym pokładem w części rufowej. W efekcie przebudowy długość linii ładunkowej zwiększyła się o 300 metrów; dodatkowo przystosowano część kabin do obsługi osób niepełnosprawnych i zwiększono powierzchnię przeznaczoną dla dzieci.
Na statku zainstalowano nowe śruby i stery, dobudowując także sponson rufowy, tzw. duck tail.
W 2012 roku zaplanowano podobną przebudowę siostrzanego promu Dueodde - od 2011 roku, w ramach nowego kontraktu będzie on jedynie promem zapasowym dla Hammerodde, który w pojedynkę będzie obsługiwał linię Rønne – Køge
