Koreański armator Hanjin Shipping zdecydował o likwidacji niemieckiego armatora Senator Lines, w którym ma większość udziałów. Pozostałe należą do miasta Brema i niemieckiego armatora F. Laeisz (po 10%), który większość swojej floty kontenerowców wyczarterował Senator Lines.
Hanjin najprawdopodobniej przejmie większość zobowiązań i kontraktów likwidowanego armatora.
Senator Lines w latach 90. wchłonął DSR Lines – dawnego, państwowego armatora NRD, a od 1997 roku jego większościowym właścicielem jest koreański armator Hanjin Shipping.
Senator Lines ma zakończyć działalność z końcem lutego 2009 roku.
{jathumbnail off}
Hanjin najprawdopodobniej przejmie większość zobowiązań i kontraktów likwidowanego armatora.
Senator Lines w latach 90. wchłonął DSR Lines – dawnego, państwowego armatora NRD, a od 1997 roku jego większościowym właścicielem jest koreański armator Hanjin Shipping.
Senator Lines ma zakończyć działalność z końcem lutego 2009 roku.
