Czy "Zielona Stocznia" w Szczecinie ma sens?

Komentarze   

0 marnowany wysiłek
zamiast prawdziwej odbudowy przemysłu stoczniowego robi się coś na prędko aby zyskać parę punktów , a w realu dalej niewiele się dzieje przykład budowy promu aż rażący
24 wrzesień 2019 : 10:27 taka prawda Odpowiedz | Cytuj | Zgłoś
+1 Inż BO
Zdecydowanie tak, ale musi to być stocznia prywatna lub spółka!
24 październik 2019 : 10:06 Józef Odpowiedz | Cytuj | Zgłoś
+2 Inż BO.
Zdecydowanie tak , ale musi to być stocznia prywatna, spółka-nie stocznia państwowa!
24 październik 2019 : 10:07 Józef Odpowiedz | Cytuj | Zgłoś
+4 Inż BO.
Autor ,,marnowany wysiłek" chce odbudowy przemysłu stoczniowego nie mając pojęcia jak długo buduje się taki przemysł, który MUSI posiadać , poza hutami i stalowniami, zaplecze przemysłowe w kraju dla budowy statków, aby był to interes dochodowy !!! Natomiast złomowanie statków w prywatnym interesie/zarządzie to całkowicie inna sprawa /proces - byle urzędnicy nie ustawiali się po łapówki jak robią to z deweloperami w budownictwie.. Ciekawych czy potencjalnych inwestorów odsyłam do St. Mechaników , Superintendentów technicznych , którzy byli na burcie przy ,, biczowaniu" lub wysyłali statki na złomowiska !!!
04 listopad 2019 : 10:30 Józef Odpowiedz | Cytuj | Zgłoś
+3 Zero dla złomiarza
Żadnych zielonych stoczni i złodziejstwa na handlu złomu...
04 listopad 2019 : 19:24 Trol Odpowiedz | Cytuj | Zgłoś
0 Bez tytułu- Inż
Masz kolego mentalność niewolnika . Bez PRZEDSIĘBIORCÓW państwo ginie. Jeżeli większość przedsiębiorstw należy do państwa to przypomnij sobie , lub zapytaj o PKS-y, PGR-y, MZK-taksówki, PLO w PRL, albo obejrzyj filmy Bareii! Możesz także np.nauczyć się historii Argentyny , gdzie 90 % firm stanowiło własność państwa, które bankrutowało ok 10 razy- rozumiesz , że po 4 miesięcznym rejsie idziesz do banku , a tam tylko po 100 $ dziennie wypłacają z Twoich pieniędzy , bo państwo jest w bankructwie!!
12 grudzień 2019 : 14:50 Oficer PMH Odpowiedz | Cytuj | Zgłoś
+4 Złomowisko
Żadnej zielonej, złomowej czy jak ją zwał stoczni nie będzie jest to już oczywiste i oficjalnie ogłoszone. I super!!!
Tylko teraz jak najszybciej odwołać z intratnych stołków dygnitarzy w Gryfii, prezes zielonej stoczni, śmiech proszę państwa, układy układziki, to są pieniądze które się wali w komin a załoga bezpośredniej załogi zarabia 2500.
11 listopad 2019 : 07:42 Gull, gull, gull Odpowiedz | Cytuj | Zgłoś
+2 Mgr inż.
Odp. dla Gull, gull,gull- zapamiętaj że nie prezesi, dygnitarze, ani kapitaliści, a tym mniej urzędnicy ale PRZEDSIEBIORCY i GOSPODARZE są motorm życia gospodarczego w państwie. Polecam dedykację prof . Bujaka- którą zadedykował ojcu w swojej książce; Ojcu który pół morgi odziedziczywszy, 100 morgów dzieciom zostawił"!! Bądzmy świadomi ,że zabory , a po XX leciu II RP-okupacja niemiecka i sowiecka wytępiła embriony przedsiębiorców.
07 grudzień 2019 : 11:39 Oficer PMH Odpowiedz | Cytuj | Zgłoś
+1 Inż. BO
Nie rozumiem dlaczego Zakład Złomowania Statków ma powstać w Szczecinie . Ci z Państwa , którzy mieli do czynienia z kontraktowaniem statków na złom , a następnie ich odprowadzania/ biczowania -od ,,beach -plaża" , do Indii czy .....?, są świadomi , że mając ponad 500 km linii brzegowej i w miarę tanią siłę roboczą można ten interes zaczynać już na wiosnę 2020 r.
Jest problem urzędników ,, morskich": 1/Kiedy obywatel polski armator m/s 16000 DWT, przyszedł do GUM ,tuż przed godz 15oo nie zdążono załatwić sprawy, po kilku takich ,, niedociągnięciach" przerejestrował statek z polskiej bandery pod ,, Flag of convenience"..
2/ Statek obcy po 3 dniach postoju w Hamburgu zawinął do Gdyni na 1-2 dni i został przetrzymany z powodów ITF- była to sprawa pryszniców i zaworów przy umywalkach? Jest problem jak w naszym kraju po komunistycznym zaborze wypracować zasady prowadzenia interesów ?
21 listopad 2019 : 18:30 Józef Odpowiedz | Cytuj | Zgłoś