Czy "Zielona Stocznia" w Szczecinie ma sens?

Komentarze   

+6 marnowany wysiłek
zamiast prawdziwej odbudowy przemysłu stoczniowego robi się coś na prędko aby zyskać parę punktów , a w realu dalej niewiele się dzieje przykład budowy promu aż rażący
24 wrzesień 2019 : 10:27 taka prawda Odpowiedz | Cytuj | Zgłoś
0 Inż BO
Zdecydowanie tak, ale musi to być stocznia prywatna lub spółka!
24 październik 2019 : 10:06 Józef Odpowiedz | Cytuj | Zgłoś
+2 Inż BO.
Zdecydowanie tak , ale musi to być stocznia prywatna, spółka-nie stocznia państwowa!
24 październik 2019 : 10:07 Józef Odpowiedz | Cytuj | Zgłoś
+9 Inż BO.
Autor ,,marnowany wysiłek" chce odbudowy przemysłu stoczniowego nie mając pojęcia jak długo buduje się taki przemysł, który MUSI posiadać , poza hutami i stalowniami, zaplecze przemysłowe w kraju dla budowy statków, aby był to interes dochodowy !!! Natomiast złomowanie statków w prywatnym interesie/zarządzie to całkowicie inna sprawa /proces - byle urzędnicy nie ustawiali się po łapówki jak robią to z deweloperami w budownictwie.. Ciekawych czy potencjalnych inwestorów odsyłam do St. Mechaników , Superintendentów technicznych , którzy byli na burcie przy ,, biczowaniu" lub wysyłali statki na złomowiska !!!
04 listopad 2019 : 10:30 Józef Odpowiedz | Cytuj | Zgłoś
0 Zero dla złomiarza
Żadnych zielonych stoczni i złodziejstwa na handlu złomu...
04 listopad 2019 : 19:24 Trol Odpowiedz | Cytuj | Zgłoś
+9 Bez tytułu- Inż
Masz kolego mentalność niewolnika . Bez PRZEDSIĘBIORCÓW państwo ginie. Jeżeli większość przedsiębiorstw należy do państwa to przypomnij sobie , lub zapytaj o PKS-y, PGR-y, MZK-taksówki, PLO w PRL, albo obejrzyj filmy Bareii! Możesz także np.nauczyć się historii Argentyny , gdzie 90 % firm stanowiło własność państwa, które bankrutowało ok 10 razy- rozumiesz , że po 4 miesięcznym rejsie idziesz do banku , a tam tylko po 100 $ dziennie wypłacają z Twoich pieniędzy , bo państwo jest w bankructwie!!
12 grudzień 2019 : 14:50 Oficer PMH Odpowiedz | Cytuj | Zgłoś
+8 Złomowisko
Żadnej zielonej, złomowej czy jak ją zwał stoczni nie będzie jest to już oczywiste i oficjalnie ogłoszone. I super!!!
Tylko teraz jak najszybciej odwołać z intratnych stołków dygnitarzy w Gryfii, prezes zielonej stoczni, śmiech proszę państwa, układy układziki, to są pieniądze które się wali w komin a załoga bezpośredniej załogi zarabia 2500.
11 listopad 2019 : 07:42 Gull, gull, gull Odpowiedz | Cytuj | Zgłoś
+9 Mgr inż.
Odp. dla Gull, gull,gull- zapamiętaj że nie prezesi, dygnitarze, ani kapitaliści, a tym mniej urzędnicy ale PRZEDSIEBIORCY i GOSPODARZE są motorm życia gospodarczego w państwie. Polecam dedykację prof . Bujaka- którą zadedykował ojcu w swojej książce; Ojcu który pół morgi odziedziczywszy, 100 morgów dzieciom zostawił"!! Bądzmy świadomi ,że zabory , a po XX leciu II RP-okupacja niemiecka i sowiecka wytępiła embriony przedsiębiorców.
07 grudzień 2019 : 11:39 Oficer PMH Odpowiedz | Cytuj | Zgłoś
+6 Inż. BO
Nie rozumiem dlaczego Zakład Złomowania Statków ma powstać w Szczecinie . Ci z Państwa , którzy mieli do czynienia z kontraktowaniem statków na złom , a następnie ich odprowadzania/ biczowania -od ,,beach -plaża" , do Indii czy .....?, są świadomi , że mając ponad 500 km linii brzegowej i w miarę tanią siłę roboczą można ten interes zaczynać już na wiosnę 2020 r.
Jest problem urzędników ,, morskich": 1/Kiedy obywatel polski armator m/s 16000 DWT, przyszedł do GUM ,tuż przed godz 15oo nie zdążono załatwić sprawy, po kilku takich ,, niedociągnięciach" przerejestrował statek z polskiej bandery pod ,, Flag of convenience"..
2/ Statek obcy po 3 dniach postoju w Hamburgu zawinął do Gdyni na 1-2 dni i został przetrzymany z powodów ITF- była to sprawa pryszniców i zaworów przy umywalkach? Jest problem jak w naszym kraju po komunistycznym zaborze wypracować zasady prowadzenia interesów ?
21 listopad 2019 : 18:30 Józef Odpowiedz | Cytuj | Zgłoś
0 st3
Zamykają nową fabrykę offshore w Szczecinie to w tym miejscu możemy palić na złom stare statki i stare farmy wiatrowe he
08 styczeń 2020 : 07:58 Piotr 5675 Odpowiedz | Cytuj | Zgłoś
-1 nie w szczecinie
W szczecinie tylko floating gardensy można budować . Do stoczni złomowej na warunkach europejskich , to tak daleko jak na księżyc . Ostatnie informacje propagandowe , to coś dla ludu który , nie ma pojęcia o czym propagandziści godajum . Najgorsze jest to , że chyba propagandziści też nie wiedzą o czym godajum . Ale najważniejsze jest przecież chwilowe szczęście , rosnące piersi i błysk kamer i aparatów .
10 styczeń 2020 : 20:06 nie Odpowiedz | Cytuj | Zgłoś
+2 ???
Prawie 120 pracowników ST 3 Offshore w piątek wieczorem wystąpiło do premiera Mateusza Morawieckiego z prośbą o pomoc. Chcą od niego "podjęcia skutecznych działań", by ratować firmę
13 styczeń 2020 : 13:42 Piotr 5675 Odpowiedz | Cytuj | Zgłoś
0 tania niekonczaca sie sila
Nieograniczone ilosci
30 styczeń 2020 : 08:37 only kon Odpowiedz | Cytuj | Zgłoś
+6 Nie złomowaniu statków
Kto to wymyślił dobrze wie że ekologiczne zlomowanie statków nie istnieje. Tony farby wód zaolejonych paliwa. Cięcie złomu to już zagrożenie ekologiczne nawet wodą. Fakt to dobry interes na sprzedaży tego co się zdemotuje ze statku bo tak robi wiele firm ale złom kadłuba to jest problem bo to 70%rdza. Bomba ekologiczna.
24 luty 2020 : 04:52 Piotr34 Odpowiedz | Cytuj | Zgłoś