Czy warto inwestować 12 mld w Port Centralny w Gdańsku?

Komentarze   

-34 gdansk
Skonczyc z gigantomania jak za Gierka
22 maj 2019 : 04:53 greg Odpowiedz | Cytuj | Zgłoś
+35 I znów nastepny utyskiwacz i pro kacap
malkontenci oszczędzili byście sobie głupie uwagi ,że to chory PiSowski pomysł gigantomanii bo to realna i potrzebna inwestycja, port gdański w ciągu najbliższych nawet nie 10 lat przeładuje 100 mln ton przy takiej masie potrzebny jest nowy port ,ale trzeba o tym wiedzieć dopiero teraz widać ile zmarnowano czasu za Poprzednich rządów , które w stosunku do gospodarki morskiej nie miały żadnej wizji po za wysprzedażą tak samo jak z Lotem .
22 maj 2019 : 08:41 taka prawda Odpowiedz | Cytuj | Zgłoś
+27 Wsadzić złodziei
Po co nam port jak jest w Hamburgu , po co nam lotnisko jak jest w Berlinie, po co nam złotówka jak jest euro z centralnym bankiem w Niemczech , po co nam polscy Niemcy ( piszący tu komentarze ) jak mamy za granicą prawdziwych. Wszystko mamy w nlemczech tylko wysokość wypłat Niemcy trzymają dla siebie.
29 maj 2019 : 20:25 Roma Odpowiedz | Cytuj | Zgłoś
-22 Propaganda na wzór komuny
Może bym i uwierzył w te wszystkie "centralne" inwestycje ale musiałbym usłyszeć coś więcej niż propagandę. Wiadomo, że kiedy sprawuje się władze są potrzebne wielkie, dalekosiężne cele - to można zrozumieć. Takim celem dla PO było np. Euro 2012. Jednak to był cel realny i w zasięgu reki. Powstało mnostwo dobrych rzeczy przy tej okazji. Działania były rozłozone także na samorządy. PiS natomiast rzuca jedno hasło za drugim i na nieporownywalnie większą skalę. Nie widać w tym nic wicej niż propagandę. Tak jak z przekopem: czysta propaganda. Wszystkie argumenty oszukane co do joty.
28 maj 2019 : 22:01 Zenek 101 Odpowiedz | Cytuj | Zgłoś
+27 porty polskie
Czy to znaczy ze w inne polskie porty morskie nie warto inwestowac??
29 maj 2019 : 13:11 Stary Kolejarz Odpowiedz | Cytuj | Zgłoś
-23 Morze
Najefektywniejszym departamentem w MGMiŻŚ jest dep. Propagandy. Wspaniałe kampanie dot budowy promów dla PŻB iPŻM, razem 6 sztuk czy budowy okrętów pdwodnych. Obecnie trwa kampania dot budowy terminali kontenerowych. W zeszłym roku polskie portowe terminale przeładowały 2 834 296 TEU. Projekty nowych terminali wykonane przez zarządy portów opiewają na 9 mlnTEU 9 (w tym budowa T3 DCT). Obecne moce terminali są na poziomie 5 mln TEU. Trzykrotne zwiększenie mocy przeładunkowych to już nie jest nawet propaganda, to patologia. Tymbardziej, że rozwija się port w Kłajpedzie, Rosjanie planują terminal w obwodzie kaliningradzkim a polski rząd promuje Via Carpatię. Gierek by tego nie wymyślił.
30 maj 2019 : 06:20 Andy Odpowiedz | Cytuj | Zgłoś
-27 Bąk
Niepotrzebny wydatek. Mamy przecież port w Hamburgu.
07 czerwiec 2019 : 16:16 Józef Odpowiedz | Cytuj | Zgłoś
+17 Prawda
W Kaliningradzie też jest port! POtomki stalinowskich zbrodniarzy i złodziei kur okresu wojny Polszu od Stalina otrzymali w zarząd w zamian aby NIC NIE BYŁO!Aby jakikolwiek projekt się nie udał! Taki jest sens istnienia nadzwyczajnej kasty z nadania Stalina, POtomków trepów LWP, MO, ZOMO, SB. Dla nich największym wrogiem jest silna Polska!
17 czerwiec 2019 : 08:08 roman22 Odpowiedz | Cytuj | Zgłoś