Czy warto inwestować 12 mld w Port Centralny w Gdańsku?

-219 Bąk
Niepotrzebny wydatek. Mamy przecież port w Hamburgu.
07 czerwiec 2019 : 16:16 Józef | Zgłoś
+222 Prawda
W Kaliningradzie też jest port! POtomki stalinowskich zbrodniarzy i złodziei kur okresu wojny Polszu od Stalina otrzymali w zarząd w zamian aby NIC NIE BYŁO!Aby jakikolwiek projekt się nie udał! Taki jest sens istnienia nadzwyczajnej kasty z nadania Stalina, POtomków trepów LWP, MO, ZOMO, SB. Dla nich największym wrogiem jest silna Polska!
17 czerwiec 2019 : 08:08 roman22 | Zgłoś
-79 Pisowskie trole
Myślałęm, że znajdę tutaj w miarę rzeczowe i profesjonalne informacje o gospodarce morskiej, ale widzę, że propaganda sukcesu uprawiana przez pseudo obiektywnych dziennikarzy dotarła i tutaj.
Dodatkowo prawie każda próba rzeczowego skomentowania artykułów, kończy się totalnym hejtem pisowskich troli.
28 sierpień 2019 : 06:04 jarosław wielki | Zgłoś
-2 trole ?
To nie trole to jakiś najazd szarańczy. Nie widziałem jeszcze na tym portalu tylu kliknięć. Od 0 do 236 ! I wszystko z jednej "słusznej" opcji. Czyżby min. Grabarczyk bał się o ponowną nominację?
10 listopad 2019 : 16:19 maciek2 | Zgłoś
+20 Statki
Handel morski jest kluczem do sukcesu kraju. Drogi morskie były, są i będą najbardziej ciekawe handlowo. Jeżeli ktoś widział naście kontenerowców czekających na wejście do portu w Gdańsku ten wie, że port ma wąskie gardło. Kolejki zawsze świadczą o granicznych możliwościach. Nie jestem żadnym zwolennikiem ani PIS ani PO. Nie znam się na portach i ich działaniu ale kojarzę fakty i wysuwam wnioski.
25 wrzesień 2019 : 10:49 JacekS | Zgłoś
+6 Inż BO
Porty to Mc Donaldy przy drodze -jeżeli nie będzie przejeżdżających to upadną bo sąsiadujące miasto ma swój Mac w mieście. Gdańsk mieści się na końcu drogi przez Bałtyk-oby był potrzebny Białorusi , Ukrainie noi aby St Petersburg zamarzał na długie miesiące . Litwa z Kłajpedą to istotna konkurencja sprawniej działająca-byłem klientem tego portu!!
14 październik 2019 : 15:33 Józef | Zgłoś
-3 Ocieplenie klimatu.
Ocieplenie klimatu nakaże redukcje emisji CO2. Na celowniku przyszłej przewodniczącej KE UE będzie pani van den Leyen, która już o tym mówi. Do 2050 trzeba zlikwidować emisje netto. Transport morski wytwarza 1 mld ton. Po co porty jak nie będzie transportu?
24 październik 2019 : 13:57 Też Inż BO | Zgłoś
+6 Żeglugowiec
Jeszcze dużo czasu do zakończenia budowy-jeżeli zdecydowanie obniżą się prognozy to można zatrzymać rozbudowę na mniejszym zasięgu. Podnoszący się poziom oceanów będzie katastrofalny dla Rotterdamu i Hamburga co może służyć Gdańskowi , a ostra zima może zamrożić St. Petersburg.
16 listopad 2019 : 17:25 Józef | Zgłoś

Zaloguj się, aby dodać komentarz

Zaloguj się