Żegluga

Inspekcja Port State Control w 2015 roku sprawdziła jednostki Polskiej Żeglugi Morskiej prawie 200 razy. Wyniki są najlepsze od 1997 roku - mówi dyrektor Polskiej Żeglugi Morskiej, Paweł Szynkaruk.

- Zeszliśmy na naprawdę minimalne poziomy, jeśli chodzi o uwagi dotyczące inspekcji. Wielkie słowa uznania dla służb technicznych - komentuje Szynkaruk.

Jednym ze sprawdzanych przez Port State Control statków był masowiec Ornak - mówi jego kapitan, Zdzisław Komperda.

- Pomimo ogólnej opinii o chińskiej produkcji okazuje się, że jakość tych statków jest naprawdę dobra - komentuje Komperda.

Badania Port State Control są niezaplanowane. Inspektorzy kontrolują m.in. kompetencje kapitana oraz stan techniczny statków.

+10 taaaa
pracowałem tam i widziałem jak wyglądają te inspekcje ,jedna wielka ściema... ,ukrywanie wszystkiego pod centymetrami farby .
a te chińskie statki to ruiny ,które sypią się od razu po wyjściu ze stoczni ,nie wspominając juz o wielu chińskich bublach na które mechanicy przymykają oko w zamian za uczty w restauracjach i masażyki z happy endem
08 luty 2016 : 10:11 danielo | Zgłoś
+2 Ktoś o czymś zapomniał!
Ktoś zapomniał o załogach statków i ich wysiłkach aby to wszystko grało. Wcale bym nie przeceniał naszych służb technicznych, gdyż wiele razy zawodziły i zawodzą w wypełnianiu swych obowiązków. Przykładów jest aż za wiele.
08 luty 2016 : 13:21 Pracownik pżm | Zgłoś
+1 Może słowo sprawdzam
A może tak przydałaby się jakaś kontrola z nowego ministerstwa w PŻM-ie
08 luty 2016 : 18:55 Pracownik pżm | Zgłoś
+7 kpiny
Żeby zobaczyć jaki jest stan techniczny statków budowanych przez PŻM w Chinach proponuje odwiedzić pewien bardzo fajny portal branżowy full...i zobaczyć np jak wygladaja rurociągi wody słonej na dwuletnich statkach...powiem tak dramat!!!
Gratuluję dobrych humorow zarządowi
09 luty 2016 : 04:04 mechanik | Zgłoś
+2 Cenzura
Dlaczego z artykułu usunięto część materiału. Co nie podobają się opinie pracowników.
09 luty 2016 : 08:17 Pracownik pżm | Zgłoś
+1 BDI low
No coz, jak nie ma ladunkow to sa remonty. Dwa statki stoja na redzie Limassol i prezentuja sie dobrze. Dobrych ladunkow zycze.
09 luty 2016 : 09:06 Zbyniek | Zgłoś
+4 Załogi
Bo gdyby nie załogi, to PŻM już dawno poszedłby na dno. Gdyby nie "maszyna" to chińskie złomy dawno by się rozpadły, a tak po paru latach jako tako w maszynie i na pokładzie wyprowadzono chińskie badziewie do poziomu akceptowalnego przez białego człowieka. To zasługa tylko i wyłącznie załóg, które robią to za zwykłą płacę, a powinni dostawać więcej, z kosztów budowy statku, bo "chińczyk" po odebraniu ze stoczni przez kilka kolejnych lat jest "przebudowywany do europejskiego standardu" przez załogi, w ramach ich zwykłych obowiązków.
09 luty 2016 : 09:29 Fitter | Zgłoś

Zaloguj się, aby dodać komentarz

Zaloguj się

1 1 1 1

Źródło:

Waluta Kupno Sprzedaż
USD 4.0048 4.0858
EUR 4.2823 4.3689
CHF 4.3852 4.4738
GBP 4.9827 5.0833

Newsletter