Żegluga

Bankructwo jednego z największych armatorów zajmujących się bunkrowaniem statków, duńskiego OW Bunker, powoli zaczyna mieć negatywny wpływ na innych armatorów, tych których statki były bunkrowane przez tę firmę.

Część bunkrowań było wykonywanych przez bunkierki zewnętrznych armatorów, którzy obecnie wiedząc, że zleceniodawca czyli OW Bunker nie zapłaci im za wykonane usługi, zaczynają domagać się zapłaty od faktycznych beneficjentów usług, czyli właścicieli bunkrowanych statków.

Taka sytuacja miała miejsce ze statkiem Finntide fińskiego armatora Finnlines, który w ubiegłym tygodniu w czwartek został aresztowany w Zeebrugge jako zabezpieczenie roszczenia na wniosek podwykonawcy OW Bunker. Ostatecznie statek zwolniono z aresztu dopiero w niedzielę.
 

Zaloguj się, aby dodać komentarz

Zaloguj się

1 1 1 1
Waluta Kupno Sprzedaż
USD 4.0044 4.0852
EUR 4.285 4.3716
CHF 4.3754 4.4638
GBP 4.995 5.096

Newsletter