Żegluga

DFDS ogłosił, że zamierza pozyskać nowych pracowników. Plany zwiększenia zatrudnienia mają związek z wdrożeniem promów Rodin i Berlioz.

Promy Rodin i Berlioz zostały przez DFDS wyczarterowane od grupy Eurotunnel. To te same jednostki, które jeszcze do niedawna pod marką MyFerryLink obsługiwały trasę Calais-Dover. Pod tym względem nic się nie zmieni. Po zakończeniu remontu obu jednostek będą one kursowały na trasie pomiędzy Francją a Anglią.

W związku z planowanym zwiększeniem liczby jednostek, które w barwach DFDS będą obsługiwały kursy przez kanał La Manche, armator planuje zwiększyć liczbę pracowników. Poza 202 byłymi pracownikami SCOP SeaFrance, którzy pracowali wcześniej przy obsłudze promów MyFerryLink i na mocy osiągniętego porozumienia zostaną zatrudnieni teraz przez DFDS, duński przewoźnik poszukuje też kolejnych osób.

Szansę na pracę mają m.in.: oficerowie pokładowi, mechanicy pokładowi, pracownicy recepcji czy pracownicy administracyjni.

Co ciekawe, duński przewoźnik czekał aż wygasną kontrakty wszystkich byłych pracowników SCOP SeaFrance, także tych, którzy nie są objęci porozumieniem, by również i oni mogli ubiegać się o nową umowę.Zainteresowani mogą przesyłać swoje oferty do 6 listopada, a nabór ma się zakończyć przed końcem tego roku.

Zgodnie z planem, promy Rodin i Berlioz będą kursowały na trasie Calais-Dover. Dołączą w ten sposób do jednostki Calais Seaways. Malo Seaways, który działa na tej trasie obecnie, zostanie przekierowany do obsługi innego połączenia.

PromySkat
Źródło: La Voix du Nord

Zaloguj się, aby dodać komentarz

Zaloguj się

1 1 1 1
Waluta Kupno Sprzedaż
USD 4.0044 4.0852
EUR 4.285 4.3716
CHF 4.3754 4.4638
GBP 4.995 5.096

Newsletter