Żegluga

Po kosztownych inwestycjach poczynionych w napędy hybrydowe i inne przyjazne dla środowiska rozwiązania, operator promowy „pilnie domaga się” skutecznych kontroli przeprowadzanych przez organy urzędowe.

Podczas dorocznego spotkania z niemieckimi członkami parlamentu i prasy, które odbyło się w Berlinie 18 stycznia, Morten Haure-Pedersen (Dyrektor Działu Operacyjnego Scandlines Germany) i Søren Poulsgaard Jensen (Dyrektor Zarządzajacy Scandlines) zaprezentowali aktualny stan firmy, a także przyszłe wyzwania, przed którymi stanie Scandlines.

Po kosztownych inwestycjach poczynionych w napędy hybrydowe i inne przyjazne dla środowiska rozwiązania w związku z wprowadzeniem dyrektywy siarkowej, operator promowy „pilnie domaga się” skutecznych kontroli przeprowadzanych przez organy urzędowe. Scandlines podkreśla, że są to niezbędne do podjęcia kroki w celu wyeliminowania szansy powstania nieuczciwej konkurencji.

Ponadto, na spotkaniu zwrócono uwagę na ostatnie wyniki badania przeprowadzonego przez Deutsches Institut für Wirtschaftsforschung (DIW), które przedstawiły prognozy ruchu dla tunelu Fehmarn Belt. Wynika z nich, że ruch będzie pochodził głównie z istniejących już korytarzy oraz tras promowych Scandlines. Operator promowy zaznacza, że chciałby, aby połącznie Puttgarden – Rødby działało nawet po otworzeniu tunelu. 

promy24.com

Zaloguj się, aby dodać komentarz

Zaloguj się

1 1 1 1
Waluta Kupno Sprzedaż
USD 4.0044 4.0852
EUR 4.285 4.3716
CHF 4.3754 4.4638
GBP 4.995 5.096

Newsletter