Porty, logistyka

Pod koniec minionego miesiąca Urząd Morski w Słupsku podpisał umowę ze Stowarzyszeniem Inżynierów i Techników Wodnych i Melioracyjnych, Zespołem Rzeczoznawców Stowarzyszenia Inżynierów i Techników Wodnych i Melioracyjnych w Warszawie na wykonanie dokumentacji aplikacyjnej dla inwestycji pn.: "Przebudowa wejścia do Portu Ustka".

Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy w następujących terminach:

wykonanie kompletnej dokumentacji aplikacyjnej:

- dla pierwszego etapu: 15 grudnia 2016 r,
- dla drugiego etapu: 20 stycznia 2017 r.
- sprawowanie nadzoru autorskiego.

Łączna wartość wynagrodzenia Wykonawcy wynosi: 190 330,20 zł brutto.

Sugerowane parametry techniczne portu po planowanej przebudowie:

1. Nasada zachodniego falochronu odsunięta w kierunku zachodnim o max. 250 m w stosunku do istniejącego falochronu, z maksymalnym wykorzystaniem przestrzeni obszaru wskazanego w projekcie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego poprzez odsunięcie lokalizacji falochronu zachodniego na krawędź zachodnią przedmiotowego obszaru.
2. Maksymalne zanurzenie jednostki 7 m.
3. Obrotnica zlokalizowana w awanporcie posiadająca średnicę max. 200 m.
4. Maksymalna długość nabrzeży przeładunkowych zlokalizowanych na falochronie zachodnim to 250 m, rzędna korony ok 2,00 m n.p.m.
5. Minimalna nośność nabrzeży, obciążenie użytkowe - 40kN/m2.
6. Minimalny udźwig pachołów cumowniczych - 50 t.
7. Nabrzeża powinny być uzbrojone w instalacje sanitarne, punkty poboru wody, sieć energetyczną i kanalizację teletechniczną. Nabrzeże zlokalizowane na falochronie portowym zachodnim powinno posiadać możliwość wyładunku towarów bezpośrednio na elementy taboru kolejowego.
8. Przewidywana wielkość statków to statki o ładowności do 15 000 DWT.
9. W ramach wykonania koncepcji przewiduje się ustalenie kosztów inwestycji.

rel (Urząd Morski w Słupsku)

Zaloguj się, aby dodać komentarz

Zaloguj się

1 1 1 1
Waluta Kupno Sprzedaż
USD 3.9517 4.0315
EUR 4.2733 4.3597
CHF 4.3648 4.453
GBP 4.9875 5.0883

Newsletter