Zaczął się nowy rok, a dla wielu operatorów promowych oznacza to czas podsumowań. Już teraz wiadomo, że wielu z nich ma powody do zadowolenia. Firma Jadrolinija ogłosiła, że rok 2017 był dla niej rekordowy.

Jeszcze w grudniu firma poinformowała, że udało się jej dokonać czegoś wyjątkowego. Armator przez cały 2017 r. obsłużył 12 milionów pasażerów. Wzrost liczby pasażerów, przełamanie magicznej granicy oraz kolejne rekordy są dla przewoźnika bardzo ważne w kontekście planowanych w najbliższym czasie inwestycji.

- Odnotowaliśmy rekordową liczbę pasażerów. W sumie przewieźliśmy 12 milionów osób oraz 3 miliony pojazdów. Jesteśmy wdzięczni i zadowoleni, że tego wszystkiego udało nam się dokonać przy zachowaniu najwyższych standardów bezpieczeństwa - powiedział David Sopta, dyrektor firmy Jadrolinija.

Armator ogłosił, że wzrost liczby pasażerów idzie w parze z dobrą, stabilną kondycją finansową firmy, a to pozwala myśleć o rozwoju kolejnych projektów inwestycyjnych. W tym roku Jadrolinija planuje ogłosić przetarg na budowę nowego statku, który będzie służył do obsługi połączeń zagranicznych.

Więcej >>>

PromySkat.pl