Wodowanie promu hybrydowego dla Norwegii

O filmie

W stoczni Remontowa Shipbuilding SA z grupy kapitałowej Remontowa Holding 31 marca 2020 r. zwodowano trzeci (B619/3) z serii czterech dwustronnych promów hybrydowych o napędzie elektrycznym budowanych dla norweskiego armatora Norled.

W ramach kontraktu podpisanego w 2018 roku Remontowa Shipbuilding SA buduje cztery, w pełni wyposażone promy dwustronne z napędem bateryjnym. Pływać będą w rejonie norweskich fiordów, obsługując połączenie Festøya – Solavågen oraz Mannheller – Fodnes. Projekt wykonało biuro projektowe LMG Marin, zaś dokumentację roboczą Remontowa Marine Design z grupy Remontowa Holding.

Więcej: Widowiskowe wodowanie w stoczni Remontowa Shipbuilding

Kategoria: Statki i Stocznie.

Tagi: napęd bateryjny, Norled, prom hybrydowy, promy dwustronne, Remontowa Shipbuilding, stocznia i wodowanie.

Dodaj komentarz