Czy kanał żeglugowy przez Mierzeję Wiślaną jest potrzebny?
+183Dziwne siły.
Jestem zdziwiony i rozgoryczony że są w Polsce siły które są przeciwne budowie tej drogi wodnej. Zdaje się że oczywista korzyść dla rozwoju regionu komuś przeszkadza, nie wierzę że samorząd woj. Pomorskiego obawia się konkurencji Elbląga jako portu. Ekolodzy jeśli chcą żyć w naturalnych warunkach będą musieli zrewidować swoje upodobania albo szukać przyszłości gdzie indziej, rozwoju kraju nie powstrzymają!
A statki beda zawracać na wstecznym, infrastruktura portowa kwitnie że hej, odmulania pogłębiania bedzie neverending story, obsługa kwalifikacje ludzi, sztuczna wyspa ktora chce PiS usypać to prędzej dla siebie. Kasa, kasa, kasa - takie rzeczy można robić jak sie ma na to fundusze a nie jak sie leci na minusie grubo pod kreską.
Hejter gdy nie ma argumentow uzywa sily inwektyw.:) Twoja wypowiedz"kacapie " potwierdza tylko slabosc argumentow za budowa przekopu.To "gigantomania "w stylu Gierka za gigantyczne pieniadze. Budujemy prawicowy PRL ale z mechanizmami wypracowanymi przez PZPR :) i dobrze sprawdzonymi.Na tyle atrakcyjnymi dla politykow prawicy ze wciaz do nich grawituja ! i az ich boli du/pa ze musza nakladac sobie kaganiec "wolnosciowy" :)
Ekonomiści z PO dawno stwierdzili że budowa kanału jest opłacalna tylko kasa poszła niestety na konto na Bermudach nie ma kanał - takie to państwo teoretyczne
Źaden przekop nie powstanie. Mamy obecnie 16 wielkich projektów ministertwa od gospodarki morskiej i źeglugi śródlądowej. Mimo 4 lat rządów PiSu są to wciąż tylko projekty. Od stoczni, promów morskich, okrętów podwodnych, przekopów , udrożnień, terminali kontenerowych, portu centralnego, szkolnictwa morskiego, ustaw itd. MEGALOMANIA. Chciałbym by ten minister i ten rząd zrealizował do końca chociaż 1 projekt, by skończył z żałosną propagandą w stylu PRLu. Oczywiście , nic się nie zmieni i pojawią się kolejne projekty o których juź się mówi: terminal kontenerowy na zatoce Jamno (po likwidacji jeziora), przekop przez półwysep helski by okrę ty wojenne szybciej wyszły na pełne morze, terminal kontenerowy w Elblągu, terminal promowy w Szczecinie (koncepcja z 2004).
Kanał dla żeglugi kabotażowej i żeglarzy za grube pieniądze, sam pływam i owszem przydałby się jako turystyczne udogodnienie ale sens ekonomiczny jest żaden. Szybciej globalne ocieplenie podniesie poziom wody niż zwrócą się koszty budowy.
Cytuję: "Jak czytam komentarze to widze ze wiekszosc wypowiadajacych na tych lamach t bezmuzgowe PIS dzielce.Jest im blizej do Putina niz do normalnej Europy."
Zdaje się że oczywista korzyść dla rozwoju regionu komuś przeszkadza, nie wierzę że samorząd woj. Pomorskiego obawia się konkurencji Elbląga jako portu.
Ekolodzy jeśli chcą żyć w naturalnych warunkach będą musieli zrewidować swoje upodobania albo szukać przyszłości gdzie indziej, rozwoju kraju nie powstrzymają!
s
dzielce.Jest im blizej do Putina niz do normalnej Europy.
dzielce.Jest im blizej do Putina niz do normalnej Europy."
Autor używa języka inwektyw i pomówień.
PortalMorski.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.