TT-Line zwiększa możliwości przewozowe na połączeniu Polska-Szwecja o 50%; od dnia 1 września będzie oferować 20 rejsów tygodniowo.
W 2014 roku TT-Line otworzyło nowy serwis promowy pomiędzy Świnoujściem, a Trelleborgiem w południowej Szwecji, oferując z Polski do Szwecji 12 rejsów tygodniowo. Z uwagi na duże zainteresowanie ze strony klientów frachtowych i pasażerów zainteresowanych przeprawami promowymi do Szwecji, TT-Line, od 1 września 2014 będzie oferować aż 20 rejsów tygodniowo na połączeniu Świnoujście-Trelleborg.
Nowy rozkład rejsów został opracowany wspólnie z klientami i dostosowany do przewidywanego popytu. "Jesteśmy zadowoleni, że możemy zaoferować więcej rejsów i tym samym lepsze rozwiązania dla naszych klientów, szczególnie w tzw.dni ładunkowe", mówi Hannes Conzen, Dyrektor Zarządzający TT-Line. Dziesięć razy w tygodniu TT-Line będzie łączyć dwa porty bałtyckie według następującego rozkładu:
|
Świnoujście-Trelleborg |
Trelleborg-Świnoujście |
Poniedziałek |
01:00 17:45 |
09:30 |
Wtorek |
09:00 |
01:30 17:00 |
Środa |
02:00 18:00 |
09:30 |
Czwartek |
14:30 |
02:00 23:15 |
Piątek |
07:30 |
17:00 |
Sobota |
01:00 |
09:30 |
Niedziela |
07:30 16:00 |
08:00 16:00 |
„Sukces nowego połączenia promowego nie jest niespodzianką, został wypracowany, a w sytuacji ciągłego rozwoju gospodarczego Polski, którego barometrem jest właśnie transport, konsekwentne zwiększenie okazji załadowczych dla klientów, jest uzasadnione” – konstatuje Aneta Wencel.
Zgodnie z jesiennym rozkładem, który wchodzi w życie od dnia 1 września, linia promowa Travemünde-Trelleborg będzie oferowała niezmienioną liczbę rejsów, aby zapewnić stały rozkład dla przewozów intermodalnych na tym połączeniu. Na połączeniu Rostock-Trelleborg będą częściej kursowały promy premium Nils Holgersson i Peter Pan i z dniem 1 września wzrośnie ilości rejsów, na które jest największe zainteresowanie ze strony pasażerów na trasie Travemünde-Rostock i Rostock-Travemünde.
INFORMACJA O TT-LINE
TT-Line, od ponad 50 lat operując flotą 6 nowoczesnych promów oferuje do 17 rejsów każdego dnia, łącząc największe niemieckie porty bałtyckie, Rostock i Travemünde oraz polski port Świnoujście z najważniejszym terminalem promowym w południowej Szwecji – Trelleborgiem. TT-Line przewozi rocznie ponad 630 tysięcy pasażerów, 100 000 samochodów osobowych i 330 000 samochodów ciężarowych, co czyni firmę niekwestionowanym liderem na rynku usług promowych pomiędzy Niemcami, Polską a Szwecją. Dzięki swemu doświadczeniu stanowi synonim niezawodności, doskonałej jakości i trwałości. Wysoka jakość usług oraz ochrona środowiska to zasady, na których prywatna grupa żeglugowa TT-Line buduje swoją działalność. Zatrudnia ponad 600 pracowników, roczne przychody wynoszą około 140 mln €. Niemieccy przedsiębiorcy dr Arend Oetker i dr Bernhard Termühlen, mają równe udziały w Trampschiffahrt GmbH & Co. KG, spółki holdingu TT-Line.
opr/TT Line
To jest istotny krok do jeszcze głębszej walki z Unity i jednocześnie zabicia do końca polferries.
W piątek w Świnoujściu był Tom Sawyer - ciekawe po co? Pewnie od stycznia wpuszcza Sawyera albo Finna do pary z Dackiem i będzie koncert Niemców w Polsce.
Nie wiem czy PO jest na tyle głupie że go tutaj wpuściło albo to kosmici władają tym idiotycznym krajem bo z wpuszczenia tt to nawet sami Niemcy się śmiali. Robić świadomie na szkodę polskich firm - gratuluję.
Polferries pewnie ogłosi upadłość w horyzoncie kilku lat a ministerstwo skarbu resztki firmy pewnie odda Niemcom w ofercie, UNITY zbuduje Nowe promy i bd walczyć. Powstanie Polsko-niemiecko- szwedzki rynek polskich promów. Idiotyzm. Życzę tylko dużo sił i dobrych wyników UNITY i walki o życie polferries.
A tak wgl. Wiadomo już coś na temat nowych promów PZM dla UNITY, które będą teraz bardzo potrzebne ?
A porty EU nie mogą dyskryminować przewoźników, ponieważ firma jest z takiego albo innego kraju członkowskiego.
To co wygadujesz, to jakaś paranoja. Polferries samo się skutecznie wykańcza i na pewno nie jest tak, że "koledzy" z Unity Line są dla nich pobłażliwi. Tajemnicą poliszynela jest to, że obie firmy się nienawidzą i TT-Line nie ma tutaj nic do rzeczy.
Ale i tak najłatwiej jest sobie ponarzekać na sąsiadów zza Odry, jacy to oni niedobrzy i w ogóle katastrofa, olaboga i jarosław-polskę-zbaw.
I co, łyso?
Mają rozmach !!!
Na czas budowy nowych promów na gaz LNG mogliby pomyśleć o czarterze mniejszej jednostki co pozwoliłoby im odbywać dziennie 4 rejsy do Trelleborga i zamknąć pole do popisu tt, ale tutaj trzeba patrzeć na to że unity mając już 4 odejścia do Ystad będzie miało kłopoty z ustaleniem sensownego rozkładu. Najlepszy sposób to będzie podpisanie kontraktu na który wszyscy czekamy już od miesięcy i rozpocząć budowę promów na które tt raczej rękawa nie podniesie.
2 promy TT LINE wchodza od pazdziernika na linie Swinoujscie Trelleborg----informacja POTWIERDZONA !!!
Cytuję miro:
PortalMorski.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.