Żegluga

TT-Line zwiększa możliwości przewozowe na połączeniu Polska-Szwecja o 50%; od dnia 1 września będzie oferować 20 rejsów tygodniowo.

W 2014 roku TT-Line otworzyło nowy serwis promowy pomiędzy Świnoujściem, a Trelleborgiem w południowej Szwecji, oferując z Polski do Szwecji 12 rejsów tygodniowo. Z uwagi na duże zainteresowanie ze strony klientów frachtowych i pasażerów zainteresowanych przeprawami promowymi do Szwecji, TT-Line, od 1 września 2014 będzie oferować aż 20 rejsów tygodniowo na połączeniu Świnoujście-Trelleborg.

Nowy rozkład rejsów został opracowany wspólnie z klientami i dostosowany do przewidywanego popytu. "Jesteśmy zadowoleni, że możemy zaoferować więcej rejsów i tym samym lepsze rozwiązania dla naszych klientów, szczególnie w tzw.dni ładunkowe", mówi Hannes Conzen, Dyrektor Zarządzający TT-Line. Dziesięć razy w tygodniu TT-Line będzie łączyć dwa porty bałtyckie według następującego rozkładu:

 

Świnoujście-Trelleborg

Trelleborg-Świnoujście

Poniedziałek

01:00

17:45

09:30

Wtorek

09:00

01:30

17:00

Środa

02:00

18:00

09:30

Czwartek

14:30

02:00

23:15

Piątek

07:30

17:00

Sobota

01:00

09:30

Niedziela

07:30

16:00

08:00

16:00

 
Na linii Świnoujście-Trelleborg TT-Line eksploatuje prom m/s Nils Dacke, który posiada 163 kabiny oraz 2200 metrów linii ładunkowej. "W szczególności załoga promu Nils Dacke i nasze nowe biuro w Świonujściu istotnie przyczyniły się do dobrego startu naszego nowego połączenia promowej, tak więc zwiększenie zdolności przewozowych na połączeniu Świnoujście-Trelleborg jest logicznym krokiem," wyjaśnia Bernhard J.Termühlen. 

„Sukces nowego połączenia promowego nie jest niespodzianką, został wypracowany, a w sytuacji ciągłego rozwoju gospodarczego Polski, którego barometrem jest właśnie transport, konsekwentne zwiększenie okazji załadowczych dla klientów, jest uzasadnione” – konstatuje Aneta Wencel.

Zgodnie z jesiennym rozkładem, który wchodzi w życie od dnia 1 września, linia promowa Travemünde-Trelleborg będzie oferowała niezmienioną liczbę rejsów, aby zapewnić stały rozkład dla przewozów intermodalnych na tym połączeniu. Na połączeniu Rostock-Trelleborg będą częściej kursowały promy premium Nils Holgersson i Peter Pan i z dniem 1 września wzrośnie ilości rejsów, na które jest największe zainteresowanie ze strony pasażerów na trasie Travemünde-Rostock i Rostock-Travemünde.

INFORMACJA O TT-LINE
TT-Line, od ponad 50 lat operując flotą 6 nowoczesnych promów oferuje do 17 rejsów każdego dnia, łącząc największe niemieckie porty bałtyckie, Rostock i Travemünde oraz polski port Świnoujście z najważniejszym terminalem promowym w południowej Szwecji – Trelleborgiem. TT-Line przewozi rocznie ponad 630 tysięcy pasażerów, 100 000 samochodów osobowych i 330 000 samochodów ciężarowych, co czyni firmę niekwestionowanym liderem na rynku usług promowych pomiędzy Niemcami, Polską a Szwecją. Dzięki swemu doświadczeniu stanowi synonim niezawodności, doskonałej jakości i trwałości. Wysoka jakość usług oraz ochrona środowiska to zasady, na których prywatna grupa żeglugowa TT-Line buduje swoją działalność. Zatrudnia ponad 600 pracowników, roczne przychody wynoszą około 140 mln €. Niemieccy przedsiębiorcy dr Arend Oetker i dr Bernhard Termühlen, mają równe udziały w Trampschiffahrt GmbH & Co. KG, spółki holdingu TT-Line.

opr/TT Line
 

+15 Co za pozyteczny idiota wpuscił Niemców do Świnoujscia
Dlaczego Niemcy nie zaoferowali Polakom wpuszczenie promu polskiego do niemieckiego portu ? Dziś Niemcy jako już nie ukryty sojusznik Rosji są przeciwne stacjonowaniu wojsk NATO w Polsce ,działają oni jawnie przeciwko Polsce a u nas pożyteczni idioci z PO dają Niemcom dostęp do Świnoujscia
26 sierpień 2014 : 07:36 taka prawda | Zgłoś
+12 idiotyzm Polski
Tt powiększa możliwości przewozowe tylko szkoda że tracimy na tym my - Polska!!!!
To jest istotny krok do jeszcze głębszej walki z Unity i jednocześnie zabicia do końca polferries.
W piątek w Świnoujściu był Tom Sawyer - ciekawe po co? Pewnie od stycznia wpuszcza Sawyera albo Finna do pary z Dackiem i będzie koncert Niemców w Polsce.

Nie wiem czy PO jest na tyle głupie że go tutaj wpuściło albo to kosmici władają tym idiotycznym krajem bo z wpuszczenia tt to nawet sami Niemcy się śmiali. Robić świadomie na szkodę polskich firm - gratuluję.
Polferries pewnie ogłosi upadłość w horyzoncie kilku lat a ministerstwo skarbu resztki firmy pewnie odda Niemcom w ofercie, UNITY zbuduje Nowe promy i bd walczyć. Powstanie Polsko-niemiecko- szwedzki rynek polskich promów. Idiotyzm. Życzę tylko dużo sił i dobrych wyników UNITY i walki o życie polferries.

A tak wgl. Wiadomo już coś na temat nowych promów PZM dla UNITY, które będą teraz bardzo potrzebne ?
26 sierpień 2014 : 07:58 miro | Zgłoś
-12 Wolny rynek
Obudźcie się, towarzysze, mamy wolny rynek! Wasze resentymenty to możecie opowiadać, ale grzybkom w lesie, bo pewnie wasze żony mają już dość starczego biadolenia polskich "patriotów" spod budy z piwem. Do roboty, leszcze!
26 sierpień 2014 : 09:19 Romuś Dmowski Jr | Zgłoś
+9 Wolny Rynek
Kolego wolny rynek to moze gdzies znajdzies na wiosce lub miasteczku jak sie ustawi kilku rolnikow z wozami i produktami rolnymi. EU jest najbardziej zbiurokratyzowanym i uregulowanym rynkiem, w dodatku z silnymi lobby korporacyjnymi, rzadowymi i wielkimi graczami kapitalowymi. Frazes "Wolny rynek" jest dla takich domoroslych ekonomistów jak ty
26 sierpień 2014 : 10:51 Zofia | Zgłoś
-10 Gadanie
Typowe polaczkowe zgorzkniałe gadanie. Nikt nikomu w Unii nie zabrania uruchomiania połączeń promowych. Jak chcesz i cię stać to możesz sobie pływać z zatoki Botnickiej aż na Cypr. Zbiurokratyzowany to masz mózg, dyrdymałami i gnuśnością. Wielki kapitał, dobre sobie!
26 sierpień 2014 : 11:15 Romuś Dmowski Jr | Zgłoś
+11 Polska!
Jestem ogromnie ciekawy czy takie Niemcy zgodziłyby się wejść np Unity na linię Travemunde - Trelleborg na szkodę tt. Każde państwo jakoś by chronilo swojego armatora i swoją bazę państwową. Polska potrafi się ośmieszyć w każdej sytuacji. Tt świadomie zabija polferries a ministerstwo daje jeszcze tt rabaty na postoje w Świnoujściu ;) Polska!!
26 sierpień 2014 : 13:43 jarek667 | Zgłoś
-9 No no!
TT-Line nie jest spółką państwową, ale prywatną - należy po 50/50 do dwóch przedsiębiorców.

A porty EU nie mogą dyskryminować przewoźników, ponieważ firma jest z takiego albo innego kraju członkowskiego.

To co wygadujesz, to jakaś paranoja. Polferries samo się skutecznie wykańcza i na pewno nie jest tak, że "koledzy" z Unity Line są dla nich pobłażliwi. Tajemnicą poliszynela jest to, że obie firmy się nienawidzą i TT-Line nie ma tutaj nic do rzeczy.

Ale i tak najłatwiej jest sobie ponarzekać na sąsiadów zza Odry, jacy to oni niedobrzy i w ogóle katastrofa, olaboga i jarosław-polskę-zbaw.

I co, łyso?
27 sierpień 2014 : 06:28 Romuś Dmowski Jr | Zgłoś
+12 porażka-pasażer
płynąłem tym promem-bieda z nędzą
26 sierpień 2014 : 19:36 arkadius | Zgłoś
+9 romus pracownik Niemców
Romus i jak? Fajnie się pracuje bez podatków w tt? ja plynalem tt i pożal się Boże - nie czysto, załoga z łaską a prom nudny. Zdecydowanie polecam Gryfa Galileusza i Wolina do Trelleborga.
27 sierpień 2014 : 08:11 misiek34 | Zgłoś
+8 A co na to Unity?
Ciekawe jaki będzie odzew Unity Line???. Powinni wyczarterować prom i niezwłocznie wprowadzić go na linię do Trelleborga.
27 sierpień 2014 : 17:14 Dawido81 | Zgłoś
+7 Tom Soyer
Wizyta w Swinoujściu nie była przypadkowa Tom Soyer ,wchodzi na linie do Świnoujścia od 7.09 ,i będzie kursował z tego co podaje rozkład w każdą niedzielę na przemian z Nils Dack-iem
Mają rozmach !!!
27 sierpień 2014 : 18:33 marko | Zgłoś
+7 odzew Unity
Dawido - dobrze mówisz. Unity a raczej PZM niezwłocznie powinno podjąć ostateczną decyzję w sprawie nowych promów z trójmiejskiej stoczni i rozpocząć budowe super nowoczesnych ro-paxow z którymi Tt będzie miało strasznie ciężko a Unity wzmocni swoją pozycję lidera do Szwecji.
Na czas budowy nowych promów na gaz LNG mogliby pomyśleć o czarterze mniejszej jednostki co pozwoliłoby im odbywać dziennie 4 rejsy do Trelleborga i zamknąć pole do popisu tt, ale tutaj trzeba patrzeć na to że unity mając już 4 odejścia do Ystad będzie miało kłopoty z ustaleniem sensownego rozkładu. Najlepszy sposób to będzie podpisanie kontraktu na który wszyscy czekamy już od miesięcy i rozpocząć budowę promów na które tt raczej rękawa nie podniesie.
27 sierpień 2014 : 19:56 marko | Zgłoś
+5 2 PROMY TTLINE
zgaduj dalej--- :) beda tam plywaly dwa promy!!!!!

2 promy TT LINE wchodza od pazdziernika na linie Swinoujscie Trelleborg----informacja POTWIERDZONA !!!

Cytuję miro:
Tt powiększa możliwości przewozowe tylko szkoda że tracimy na tym my - Polska!!!!
To jest istotny krok do jeszcze głębszej walki z Unity i jednocześnie zabicia do końca polferries.
W piątek w Świnoujściu był Tom Sawyer - ciekawe po co? Pewnie od stycznia wpuszcza Sawyera albo Finna do pary z Dackiem i będzie koncert Niemców w Polsce.

Nie wiem czy PO jest na tyle głupie że go tutaj wpuściło albo to kosmici władają tym idiotycznym krajem bo z wpuszczenia tt to nawet sami Niemcy się śmiali. Robić świadomie na szkodę polskich firm - gratuluję.
Polferries pewnie ogłosi upadłość w horyzoncie kilku lat a ministerstwo skarbu resztki firmy pewnie odda Niemcom w ofercie, UNITY zbuduje Nowe promy i bd walczyć. Powstanie Polsko-niemiecko- szwedzki rynek polskich promów. Idiotyzm. Życzę tylko dużo sił i dobrych wyników UNITY i walki o życie polferries.

A tak wgl. Wiadomo już coś na temat nowych promów PZM dla UNITY, które będą teraz bardzo potrzebne ?
27 sierpień 2014 : 20:43 Bogdan345 | Zgłoś

Zaloguj się, aby dodać komentarz

Zaloguj się

1 1 1 1
Waluta Kupno Sprzedaż
USD 4.0243 4.1057
EUR 4.2863 4.3729
CHF 4.4168 4.506
GBP 5.01 5.1112

Newsletter