Ulstein ogłosił, że statek konstrukcyjny i do stymulacji otworów (offshore construction/well intervention vessel) Sarah, zostanie w końcu przekazany armatorowi - Marine Subsea.
Oficjalny chrzest jednostki miał miejsce 4 lipca, jednak od tego czasu nieodebrany statek cumował przy nabrzeżu stoczni Ulstein, powodem był brak finansowania ze strony armatora i kredytujących go banków.
Obecnie planowane jest przekazanie statku armatorowi jeszcze w grudniu 2009 roku.
Jednocześnie ciągle niepewna jest przyszłość bliźniaczej jednostki, Karianne, która w dalszym ciągu nie ma zabezpieczonego finansowania.
Oficjalny chrzest jednostki miał miejsce 4 lipca, jednak od tego czasu nieodebrany statek cumował przy nabrzeżu stoczni Ulstein, powodem był brak finansowania ze strony armatora i kredytujących go banków.
Obecnie planowane jest przekazanie statku armatorowi jeszcze w grudniu 2009 roku.
Jednocześnie ciągle niepewna jest przyszłość bliźniaczej jednostki, Karianne, która w dalszym ciągu nie ma zabezpieczonego finansowania.