Prawo, polityka

.Nowoczesna pyta o sytuację w Polskiej Żegludze Morskiej i proponuje rozwiązanie: komercjalizację państwowego przedsiębiorstwa, zrobienie z niego spółki skarbu państwa i wprowadzenie na giełdę. Wszystko to, przeciw czemu od lat opowiadają się pracownicy szczecińskiego armatora. Dotychczas z sukcesem.

Po wprowadzeniu zarządu komisarycznego w PŻM i informacjach, że dług firmy może wynosić nawet półtora miliarda złotych .Nowoczesna stwierdza, że rząd PiS nie ma właściwego pomysłu na ratowanie PŻM. Nie przekonuje ich osoba komisarza, Pawła Brzezickiego, który już był dyrektorem szczecińskiego armatora. Bo "to było w czasach prosperity".

Więcej >>>

Radio Szczecin

+3 Dług PŻM 1,5 miliarda
tak wyglądały rządy Platfusów, ile takich firm jest w Polsce?
28 luty 2017 : 17:25 Maniana | Zgłoś
+2 Ależ to są "nowoczesne" przygłupy...
Zero orientacji. :-(. Jak profesjonalny armator chciałby dzisiaj zarabiać na przewozach i ma kontrakt to po prostu kupiłby sobie prawie w cenie złomu dobre, słabo zużyte statki. Po co kupować akcję nawet warte funta kłaków w masie 1,5 miliarda długów z managemantem o mentalności jaką opisuje poniższy artykuł [link usunięty] ? Subskrypcja tych akcji nie powiodła by się nawet w domu wariatów. Ale pewnie wyłudziłoby się trochę kasy z jakiegoś państwowego TFI. I o to chodziło w tym wszystkim przez tyle lat. Wyłudzać państwową kasę, ściemniając pod przykrywką że coś tam się wozi. :-))). Utrzymywanie takiego pseudoarmatora spowoduję że niedługo VAT będzie musiał być 85 %, żeby to pospłacać :-))). MY NA TO PŁACIMY ! Wolę za tą kasę dwa tunele w Ściu niż tego pseudoarmatora. :-)))).
28 luty 2017 : 23:11 płatnik | Zgłoś

Zaloguj się, aby dodać komentarz

Zaloguj się

1 1 1 1
Waluta Kupno Sprzedaż
USD 3.9797 4.0601
EUR 4.236 4.3216
CHF 4.3623 4.4505
GBP 4.9567 5.0569

Newsletter