Inne

United Arab Shipping Company (UASC), przewoźnik branży kontenerowej po otrzymaniu nowo wybudowanej floty ogłosił rekrutację oficerów różnych narodowości. Polska jest jednym z kluczowych rynków, który będzie brany pod uwagę. Ogłoszono nabór na 135 stanowisk.

Globalna ekspansja UASC spowodowała, że międzynarodowy armator szuka kandydatów do pracy na pokładach swojej floty na nowych rynkach. Flota ta jest jedną z najmłodszych w branży. Załoga złożona z ludzi różnych narodowości i o zróżnicowanych umiejętnościach dołączy do międzynarodowego zespołu UASC, który obecnie składa się z ponad 3200 pracowników 60 narodowości.

UASC jest obecne na polskim rynku od stycznia 2015 roku i planuje stać się największym pracodawcą polskich oficerów na kontenerowcach na świecie. MNR, firma specjalizująca się w rekrutacji załóg kontenerowych, będzie zarządzała procesem rekrutacyjnym i administracyjnym oficerów z Europy.

Podsumowując proces rekrutacyjny, Waleed Al Dawood, Dyrektor Operacyjny UASC, powiedział:  - UASC jest obecnie w swojej największej fazie ekspansji w historii. Zainwestowaliśmy w pozyskiwanie najbardziej nowoczesnej, efektywnej i ekologicznej technologii na świecie, aby spełnić potrzeby naszych klientów i rozwijać naszą branżę. Biorąc pod uwagę tę inwestycję, musimy również zapewnić odpowiednią załogę i trening w celu optymalizacji technologii i rozwiązań technicznych wszystkich naszych największych kontenerowców. Aktywnie analizujemy różne rynki i Polska, ze swoimi istniejącymi zasobami ludzkimi jest jednym z najbardziej odpowiednich miejsc, by powiększyć naszą załogę.

UASC LNG-ready flota kontenerowców typu ULSC

W kwietniu tego roku UASC ogłosił otrzymanie najbardziej wydajnego i ekologicznego w branży kontenerowca typu ULSC (Ultra Large Container Ships) Barzan. Kontenerowiec o pojemności 18 800 TEU jest pierwszym z nowej, wiodącej klasy kontenerowców typu ULSC i największym we flocie UASC.

Barzan jest częścią pierwszej floty LNG-ready typu ULSC i ze względu na zoptymalizowaną konstrukcję statku i szereg nowoczesnych rozwiązań technologicznych będzie wyznaczał nowe standardy w zakresie efektywności paliwowej i energetycznej. Wstępne kalkulacje wskazują wartość EEDI (Energy Efficiency Index – Wskaźnik Efektywności Energetycznej), blisko 50% poniżej limitu ustalonego przez IMO (Międzynarodowa Organizacja Morska) 2025.

Emisja CO2 pochodząca z Barzan na TUE jest o ponad 60% niższa od emisji pochodzącej ze statków 13,500 TEU sprzed trzech lat.  Barzan i flota statków 18,800 TEU uzupełnią flotę statków 15,000 TEU, dostarczaną stopniowo od listopada 2014 roku i działającą w handlu w Azji i Europie w ramach usług Ocean 3. Wspomniany kontenerowiec będzie miał najniższą emisję CO2 w przeliczeniu na jeden kontener.

W 2016 roku UASC otrzyma 11 nowych statków 15 000 TEU i sześć statków 18 800 TEU. W tym roku UASC otrzyma 10 nowych statków.

Technologie, które były wcześniej stosowane przez UASC okazały się niezwykle skuteczne w redukcji zużycia paliwa i emisji CO2, zostały zastosowane jako najlepsze we wszystkich standardowych procedurach operacyjnych.

Technologie i rozwiązania zastosowane na Barzan i wszystkich nowo wybudowanych statkach obejmują rozwiązanie zasilania typu ‘brzeg-statek’ dla zerowej emisji w miejscu postoju statku i zintegrowany system energooszczędny do monitorowania i optymalizacji układów napędowych maszyn, operacji maszynowych i podejmowania decyzji nawigacyjnych.

O UASC

United Arab Shipping Company (UASC) jest globalnym przewoźnikiem kontenerowym wywodzącym się z Bliskiego Wschodu. Firma powstała w 1976 roku, ma ponad 185 filii na całym świecie. Firma jest największym przewoźnikiem kontenerowym na Bliskim Wschodzie i na sąsiednich rynkach, obsługuje 240 portów i destynacji na całym świecie. UASC w wachlarzu swoich usług oferuje, między innymi, przewóz transportu kontenerowego, także w kontenerach chłodniczych (tj. reeferach), oraz transport ładunków ponadgabarytowych i ponadnormatywnych.

+13 sciema z kontenera
a marynarze dalej będą za darmo lashowali te kontenery i będą wykorzystywani jak niewolnicy
03 październik 2015 : 05:43 cap 7seas | Zgłoś
+4 Reakrutacja
Chyba im słabo idzie rekrutacja. Artykuł już jest drugi raz na tapecie.Na portalu ogłoszenia są często, po co ta propaganda. Jak wam brakuje ludzi dajcie więcej kasy.
23 październik 2015 : 13:07 Jacek64 | Zgłoś
+3 Porazka
Statki z "najnowszą" technologią tylko nie ma kto tego obsługiwać. Niestety "koledzy" z bliskiego wschodu są niereformowalni a przy ich organizacji i systemie pracy ta "największa" i "najnowocześniejsza" flota w bardzo krótkim czasie stanie na sznurkach. Cała ta technologia w krótkim czasie się poprostu wykłada, wiem to z własnego doświadczenia. W krótkim czasie liczba urządzeń niedziałających rośnie jak na drożdżach. Tzw. maintanance polega na procesie copy paste. Cały proces rekrutacji, wymagań i standardów to jedna wielka propaganda i ściema. Od Polaków wymagają doświadczenia, odsiew robią straszny a kwalifikacje załogi bliskowschodniej są żadne. Najgorsze w tym wszystkim jest straszny opór i brak zrozumienia problemu ze strony "biura", ludzie tam pracujący nie chcą lub nie potrafią zauważyć problemu.
Stanowczo nie polecam!!!
15 listopad 2015 : 10:09 Zaskoczony | Zgłoś

Zaloguj się, aby dodać komentarz

Zaloguj się

1 1 1 1
Waluta Kupno Sprzedaż
USD 4.0323 4.1137
EUR 4.2919 4.3787
CHF 4.4221 4.5115
GBP 5.0245 5.1261

Newsletter